تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶
۰
plusresetminus
موتور امپراطوری دروغ خاموش نمی‌شود؛

این‌بار بانوی مرحومه سیرجانی سوژه ضدانقلاب شد

رسانه‌های ضدانقلاب این‌بار فوت وکیل سیرجانی را دست‌مایه تاختن به جمهوری اسلامی قرار دادند.
این‌بار بانوی مرحومه سیرجانی سوژه ضدانقلاب شد

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛  ۱۷ بهمن بود که مریم آروین بانوی سیرجانی برای دومین بار از سال گذشته تاکنون دست به خودکشی زد و متاسفانه با وجود انتقال به بیمارستان، کادر پزشکی موفق به برگرداندن وی به زندگی نشدند.

او که در آذرماه امسال در جریان اغتشاشات دستگیر شده بود بعد از مدتی با قرار وثیقه آزاد می‌شود.

اما بی‌سوژگی رسانه‌های ضدانقلاب که زخم فروکش کردن اغتشاشات ایران هنوز بر دل و ذهنشان مانده است، هرزگاهی با چنگ زدن به سوژه‌های خیالی به دنبال التهاب آفرینی مجدد در ایران هستند و این‌بار این بانوی سیرجانی سوژه خبری آن‌ها شده تا با ربط دادن فوت این بانو به اغتشاشات، احساسات مردم را جریحه‌دار کنند.

و در حالی‌که شب گذشته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به خودکشی این وکیل جوان در سیرجان گفت: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل  مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.

محسن نیک ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی مریم السادات آروین از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.

وی با اشاره به اینکه وی در اولین روز اغتشاشات سیرجان حضور داشته تصریح کرد: این فرد پنجم آذرماه سال جاری بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ادامه داد: پرونده وی پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف  فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.

وی در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.
امروز نیز برخی فعالان فضای مجازی در کرمان نسبت به این حاشیه سازی ضدانقلاب واکنش نشان دادند.





انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaiun6i49nem1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما