تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲
۰
plusresetminus
بخشدار مرکزی گفت: در ایام‌الله دهه فجر و با هدف خدمت‌رسانی به مردم بخش مرکزی شهرستان جیرفت، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی انجام شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان جیرفت
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، صبح امروز میثم امیری در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی بخش مرکزی شهرستان جیرفت گفت: برای اجرای این طرح‌های عمرانی که با هدف خدمت به مردم اجرا شده، از محل اعتبارات عمرانی دهیاری و کمک بنیاد مستضعفان، شرکت ملی مس با همکاری ادارات مرتبط، هزینه شده است.
 
بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت در مراسم کلنگ‌زنی پارک «بام شهر» در روستای عنایت آباد اظهار کرد: مزیت احداث این پارک، تامین آب مورد نیاز برای فضای سبز پارک از محل سرریز استخر ذخیره آب آشامیدنی روستا خواهد بود و این پارک، فضای لازم برای توسعه را هم دارد.
 
امیری بیان کرد: برای ارتباط و تردد مردم بین روستاهای چینه و هوکرد نیاز به راه آسفالته روستایی وجود دارد که امروز مراسم کلنگ‌زنی پروژه جاده چینه و هوکرد انجام شد و هزینه مورد نیاز برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات عمرانی دهیاری با همکاری اداره راهداری تامین خواهد شد.
 
وی زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های روستایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مراسم افتتاح زیرسازی و آسفالت جاده ورودی روستای دوبنه به صورت نمادین و به نمایندگی از اجرای پروژه ۱۰۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها انجام شد.

 
میثم امیری در مراسم افتتاح چمن مصنوعی روستای دوبنه اظهار کرد: پروژه ساخت زمین فوتبال با چمن مصنوعی روستای دوبنه از سال گذشته شروع شده که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دهیاری به اتمام رسیده است.
 
بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت درخصوص زمین ورزشی روستای دولت آباد بیان کرد: زیرسازی و فنس‌کشی این زمین ورزشی توسط دهیاری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و نصب چمن مصنوعی توسط اداره ورزش و جوانان با همکاری بنیاد مستضعفان، انجام شده است.
 
میثم امیری افزود: افتتاح سایبان ۷۲۰ مترمربعی گلزار شهدای روستای پشتلر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی روستای پشتلر انجام شده است.


وی در مراسم افتتاح بلوار تمدن به بالا بودن ترافیک جاده اصلی روستای پشتلر بعنوان ورودی منطقه میانچیل، اشاره کرد و گفت: بلوار تمدن به طول ۱۰۰۰ متر در ورودی روستای پشتلر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال توسط دهیاری روستا ساخته شده است.
 
هوشنگ سنجری درخصوص پروژه تامین آب آشامیدنی شهرک رمضانی «پل فلزی اسفندقه» گفت: این پروژه با هدف تامین آب آشامیدنی سالم برای ۳۶۰ نفر از اهالی شهرک رمضانی اجرا شده است.
 
رئیس آبفا شهرستان جیرفت افزود: برای اجرای این پروژه، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۸ متر، ساخت یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، خرید و اجرای ۸ هزار و ۵۰۰ متر لوله انتقال آب به شهرک، ایجاد خط انتقال برق به طول ۵۲۰ متر، ساخت حوضچه محافظ شیرآلات و نصب اتاقک موتورخانه با مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی مدت زمان ۳ سال انجام شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaaun6e49nei1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما