تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۲
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: تداوم انقلاب به برکت سپاه است و قوی بودن ایمان، ویژگی سپاهیان و جانبازان است.
تداوم انقلاب به برکت سپاه است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، شامگاه گذشته حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در مراسم جشن ولادت امام حسین (ع)، ابوالفضل (ع) گفت: آنچه از ارزش‌ها و تداوم انقلاب را شاهد هستیم به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه جیرفت بیان کرد: شاخصه پاسداران و جانبازان، قوی بودن ایمان است و طلبیدن شهادت، منبعث از همین ویژگی است.
 
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: سپاهیان در تامین امنیت چنان پیشرفت کردند که رونمایی از شهرک‌های زیرزمینی موشکی و پهپادی، گوشه‌ای از این پیشرفت‌ها است و تحریم‌ها بخاطر قوی بودن ایران و ضعف دشمنان است و آنها درمانده و متحیر شده‌اند.


 
محسن نسب امیری ضمن گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروزه به لحاظ پوشیدن لباس سبز، به افراد لقب و نام پاسدار می‌دهند ولی به معنای واقعی، پاسداری در عمل، حساب می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، افزود: کسانی که در مسیر دین، ثابت قدم و پیرو نائب امام زمان (عج)، از اهداف اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند، قطعاً جزو پاسداران هستند و در رأس همه پاسداران، خانواده شهدا هستند.
 
نسب امیری، مجموعه سپاه را خادم و نوکر مردم معرفی کرد و بیان کرد: سپاهیان در راه پیاده کردن منویات رهبری، نوکری و سربازی می‌کنند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcja8evvuqetoz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما