تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اولویت نظام، رسیدگی به مردم است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:خدمات نظام را بایستی رسانه‌ای کرد، همین امر جهادتبیین است، و دشمن از این خلاء سوداستفاده کرده است.
کلیپ اهدای ۹۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد جیرفت
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» سردار محمدعلی نظری در مراسم اهدای ۹۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد جیرفت، گفت: نهادهای خدمت‌رسان منجمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی، آستان قدس، بسیج و بسیج سازندگی، اقدام به شناسایی مشکلات مردم کرده تا در زمینه‌های مسکن، اشتغال، قنوات، آب شرب، آب کشاورزی، جهیزیه و کمک معیشتی به مردم خدمات دهند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تحریف واقعیت‌ها توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: به دلیل وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها توسط دشمنان در فضای مجازی و اقدامات‌شان، بایستی خدمت‌رسانی نظام به مردم را رسانه‌ای کرد.
 
سردار نظری بیان کرد: به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار مصادف با سوم شعبان نیز برنامه‌ اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به محرومین جامعه برنامه‌ریزی شده است.
 
وی اظهار کرد: همواره اولویت نظام، رسیدگی به مردم است و در مناسبت‌های مختلف، آماده شدن پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و هدف هجمه دشمن، ناکارآمد جلوه دادن نظام است که با ارائه خدمات، مردم‌داری و مردمی کردن خدمات، پاسخ آنها را خواهیم داد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdca6un6649nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما