تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵
۰
plusresetminus
توسط خیرین نیکوکار ارزوئیه صورت گرفت؛

جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ارزوئیه

در مراسم گلریزان ارزوئیه خیران و نیکوکاران شهرستان زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی را فراهم کردند.
جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ارزوئیه
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی خیران برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی با حضور جمعی از مسئولین و خیرین شهرستانی در محل تالار سامان شهر ارزوئیه برگزار شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه در این مراسم گفت: رفع گرفتاری هم‌نوعان وکمک به محرومان جامعه سنت حسنه مردم خیرخواه شهرستان ارزوئیه است و در اسلام برای کفاره بعضی از گناهان آزادی عبده و بنده خداوند متعال در نظرگرفته شده و امروز تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر‌‌عمد شامل این نوع کفارت می‌گردد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: اگر خیرین برای آزادی زندانیان اقدام عاجل نکنند تنها قشری که آسیب می‌بیند خانواده زندانیان است، این اقدام ارزشمند ضمن داشتن آثار مثبت و آزادی فرد محکوم شده و جلب رضایت شاکی، کاهش اثرات بسیار منفی حبس برای خود فرد، اجتماع و دولت را به دنبال دارد.

گفتنی است در این مراسم خیران و نیکوکاران ارزوئیه با اهداء کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی و غیر‌کلاهبرداری که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی ناگزیر از تحمل مدتی حبس در زندان بوده را فراهم کردند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdcc10qs02bq1x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما