تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور:

بسیج سازندگی الگوی کار و تلاش همه مدیران باید باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راور گفت: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان منشأ خیر، برکت، الگوی کار و تلاش همه مدیران است.
بسیج سازندگی الگوی کار و تلاش همه مدیران باید باشد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور؛ غلام‌رضا عبدالهی با صدور پیامی سال‌روز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت‌گزاری توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت حق است که شایستگان و انسان‌های خالص و با بصیرت قدر آن را می‌دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی‌کنند.

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمت‌گزاری خالصانه شناخته می‌شود.

رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج سازندگی می‌فرمایند: اين كارِ اردوهاى جهادی و حركت عظيم بسيج سازندگى يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است كه ميليون‌ها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند مي‌شوند.

تردیدی نیست که بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در زمینه‌های مختلف توانسته است منشأ خیر و برکت و به نوعی الگوی کار و تلاش برای همه مدیران و خادمان ملت در دستگاه‌ها باشد.

اینجانب ۱۷ اردیبهشت سال‌روز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه‌ای عزیز را به تمامی مردم شریف شهرستان راور خصوصا فعالان این عرصه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم همه ما بتوانیم قدم‌های موثری را در مسیر سازندگی شهرستان راور برداریم.

انتهای خبر/ک https://armanekerman.ir/vdchkknzk23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما