تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳
۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب گفت: ثبت‌نام‌ مطلوب، عدالت محوری، خانواده‌مداری شعار سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ است.
ثبت‌نام مطلوب، عدالت محوری، خانواده مداری شعار سال تحصیلی جدید
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری  «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی اداره آموزش پرورش شهرستان فاریاب جلسه ستاد ثبت نام آموزش‌و‌پرورش شهرستان فاریاب عصر امروز و با حضور مدیر آموزش و پرورش و نیروهای کادر آموزش و پرورش در اتاق مدیریت آموزش‌وپرورش برگزار شد‌.

عباس لطفی مدیر آموزش پرورش فاریاب گفت: سال تحصیلی1403 _1402 با شعار ثبت نام مطلوب، عدالت محوری، خانوادمداری نامگذاری شده است‌. 

لطفی افزود: ضرورت نصب شماره تلفن و نشانی ستاد ثبت نام در ورودی مدیریت آموزش و پرورش و سامانه پاسخگویی به شکایات، گزارش‌های مردمی و QR کد نظرسنجی از والدین در معرض دید اولیا در مدارس تاکید شد.

مدیریت آموزش‌و‌پرورش فاریاب افزود: اطلاعیه مربوط به مبالغ دریافتی مجاز از جمله بیمه، کتاب، کمک سرانه مدارس شاهد، هزینه لباس فرم کارگاه هنرجویان و...همچنین شماره حساب مدرسه باید در معرض دید اولیا قرار گیرد.

لطفی با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع توسط عوامل اجرایی ثبت نام دانش آموزان افزود:   باید  مکان مناسبی برای انتظار و پاسخگویی به اولیا همراه با نظم و آرامش در نظر گرفته شود و ارائه تسهیلات مربوط به ثبت نام فرزندان دارای والدین شاغل در نزدیکی محل کارشان با ارائه مستندات انجام شود.

 عباس لطفی گفت: مدیر مدرسه و عوامل اجرایی ثبت نام (معاونان، سرایدار، خدمتگزار) باید در مدرسه حضور داشته باشند و از به کارگیری افراد غیر مسئول در امر ثبت نام باید پیشگیری شود.


مدیریت آموزش پرورش فاریاب گفت: مدارک مربوط به احراز محل سکونت و رعایت محدوده تعیین شده در مدارس دولتی مثل سند مالکیت، اجاره نامه معتبر، مستندات مربوط به والدین شاغل در محدوده و نامه ستاد ثبت نام باید از اولیا تحویل گرفته شود.

وی افزود: دریافت وجه نقد از اولیا در زمان ثبت نام ممنوع است و مبالغ دریافتی فقط به حساب بانکی مدرسه واریز گردد.
انتهای خبر/م.ق https://armanekerman.ir/vdcdzo0fzyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما