تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
از برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در کرمان چه خبر؟

وعده کرمانی‌ها حضور در میدان شورا به وقت امام هشتم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در میدان شورا کرمان ساعت هشت در شب میلاد خبر داد.
وعده کرمانی‌ها حضور در میدان شورا به وقت امام هشتم
حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا علیه‌السلام با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد دهه کرامت در سطح استان گفت: جشن زیر سایه خورشید در گلزار شهدا، نقاط مختلف شهر کرمان و شهرستان‌های استان برگزار شد و همچنین در شب و شام میلاد امام رضا علیه‌السلام در نقاط مختلف استان جشن‌هایی در محلات و مساجد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به این‌که در شهر کرمان چند برنامه محوری و شاخص برگزار می‌شود، عنوان کرد: امشب جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام ساعت هشت شب در میدان شورا همراه با برنامه‌های شاد، متنوع، اجرای سرود، مسابقه، موسیقی، طنز و غیره برگزار خواهد شد.

وی افزود: در کنار برگزاری این جشن غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی فعالیت دارند و یک غرفه آتلیه عفاف و حجاب، در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب خدمات ارائه می‌دهد و همچنین حضور خادم‌یاران رضوی از دیگر برنامه‌های جشن امشب خواهد بود.

انجم‌شعاع تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام در مسجد قائم هیات شهدا بیت‌الله‌الحرام از دیگر برنامه‌ها است که این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: برنامه ویژه و محوری در شب میلاد امام رضا علیه‌السلام توسط تعدادی از هیات‌ها و مردم در شهربازی کرمان برگزاری می‌شود و همچنین برنامه‌های متعدد به در شب و شام میلاد در گلزار شهدا شهر کرمان پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdciu5azwt1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین