تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
امام جمعه بافت گفت: شهید جواد کریمی در تراز انقلاب تربیت شده بود که جانش را هم در راه انقلاب داد و برای همه یک حجت است.
شهید «جواد کریمی» تربیت شده‌ در تراز انقلاب بود
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جواد کریمی اظهار داشت: در خانواده‌ای که پدر و مادر ناشنوا هستند یک فرزندی را تربیت می‌کنند در تراز انقلاب که جانش را هم در راه انقلاب داد و برای همه یک حجت است.

 وی گفت: مقام شهدا عظمت زیادی دارد. باید شهادت‌گونه زندگی کنیم تا شهادت نصیبمان شود.

 سردار روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با بیان اینکه شهید کریمی رزمی‌کار و در مامویت‌ها موفق بود، تصریح کرد: توفیق شهادت نصیب هر‌کسی نمی‌شود و شرط شهید شدن، شهید بودن است و شهرستان بافت باید به داشتن این شهید افتخار کند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: احساس امنیتی که امروز در کشور وجود دارد هزینه‌های گزافی دارد که یکی از آن تقدیم این شهدا امنیت هستند.

 وی گفت: جمهوری اسلامی حرم است و امروز هرکدام از نیروهای فراجا خدمت می‌کنند نقش یک مدافع حرم را دارند.

 وی با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه جولان به اشرار نمی‌دهند، عنوان کرد: تبیین سبک زندگی شهید کریمی بر همه واجب است و خدمتی که شهید جواد کریمی به مادر و پدرش انجام می‌داد به جوان امروزی باید منتقل شود.

 یکی از ورزشکاران شهرستان بافت نیز اظهار داشت: شهید جواد کریمی از قهرمانان بی‌ادعا بود که سالیان سال در میادین ورزشی شهرستان حضور داشت.

 وی افزود: شهید در کمک به ایتام و فقرا پیشقدم بود و در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ووشو و کیک بوکسینگ و... فعالیت داشت.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfxtdyjw6dmta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما