تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت عنوان کرد:

حل مشکل سند زمین فرهنگیان در فازهای اول تا هفتم

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با برگزاری پنج جلسه، مشکل سند زمین فرهنگیان در فازهای اول تا هفتم برطرف شده است.
حل مشکل سند زمین فرهنگیان در فازهای اول تا هفتم
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، دیشب احمد بلندنظر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت که در سالن اجتماعات هتل فرهنگیان جیرفت برگزار شد، لازمه پیشرفت جامعه را بها دادن به امر آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: رسالت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت انسان‌ها است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت، آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین خانواده در جامعه دانست و افزود: همه افراد، عضو خانواده آموزش و پرورش هستند پس همه ادارات باید در رفع مشکلات آموزش و پرورش کمک کنند.
 
بلندنظر جیرفت را شهر دانشگاهی معرفی کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، جهت دریافت زمین برای ساختن دانشگاه فرهنگیان، درخواستی به کمیسیون زمین و مسکن شهرستان بفرستد تا مجوز لازم از مراجع ذیصلاح، اخذ شود.
 
وی با اشاره جذب ۷۰ درصد از اساتید موردنیاز برای راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان جیرفت، از دانشگاه‌های شهرستان، خاطرنشان کرد: رئیس آموزش و پرورش بعنوان دبیر و فرماندار هم به سمت رئیس کارگروه راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان جیرفت انتخاب شده است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت ضمن اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان، اظهار کرد: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، حدود چهار هزار نفر در کنکور سراسری از شهرستان جیرفت شرکت می‌کنند که از شهرداری و شرکت‌های آبفا و برق، تقاضای همکاری ویژه است.
 
احمد بلندنظر فصل تابستان را فرصت مناسبی برای بررسی و بازسازی مدارس با کمک گروه‌های جهادی معرفی کرد و گفت: برای حل مشکل کمبود فضای آموزشی در روستاها، آموزش و پرورش، پیشنهادش را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ارسال کند.
 
وی درخصوص مشکل سند زمین فرهنگیان در منطقه خالق آباد، اظهار کرد: تاکنون پنج جلسه حل مشکلات زمین فرهنگیان در منطقه خالق آباد برگزار شده که مشکل سند زمین‌های فاز یک تا هفت برطرف شده و مالکان زمین در این فازها به بنیاد مسکن، مراجعه کنند.
 
ذبیح‌الله اعظمی ساردو درخصوص دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد دانشگاه فرهنگیان، گفت: ایشان بر تربیتِ معلم در دانشگاه فرهنگیان تاکید کردند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال معطلی، جهت اجرا در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
 
اعظمی ساردو درخصوص مکان راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان جیرفت، بیان کرد: برای راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان، مدارس فرهیختگان، نمونه دولتی و مجموعه جامع علمی کاربردی مرکز آموزش کشاورزی علی آباد پیشنهاد شد که مجموعه جامع علمی کاربردی علی آباد تایید شد.
 
وی درمورد زیرساخت‌های مجموعه جامع علمی کاربردی مرکز آموزش کشاورزی علی آباد، گفت: این مجموعه داری ۱۱ کلاس درس مجهز، سالن غذاخوری ۲۰۰ نفره، سالن ورزشی، اتاق اساتید، سالن اجتماعات و تعدادی آلاچیق است که در کنکور سال آینده، صد دانشجو را پذیرش می‌کند.
 
سیدایوب حسینی با اشاره به ویژه برگزار شدن امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری، گفت: حساسیت بالای نمره امتحان نهایی سال تحصیلی جاری، به دلیل تاثیر ۴۰ درصدی این نمره در کنکور سراسری است.
 
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، افزود: بیشترین برگه امتحان نهایی در شهرستان جیرفت، تصحیح شده است.
 
حسینی با طرح درخواست حمایت فرماندار از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش، اظهار کرد: زیرساخت لازم برای ۲ چمن مصنوعی آماده شده که تکمیل آنها، نیازمند کمک نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdca0mn6u49nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما