تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

باب تسهیلات برای حوزه فرهنگ و هنر را باز می کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اعتباراتی برای طرح‌هایی هنری که قابلیت اجرا داشته باشند، اخذ خواهد شد و از آنها حمایت می‌شود.
باب تسهیلات برای حوزه فرهنگ و هنر را باز می کنیم
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ محسن روحی عصر روز گذشته در نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رفسنجان در سالن شهید زکریا با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر، اظهار کرد: برآوردن شدن خواسته‌های اهالی منوط به هزینه است ولی دستگاه فرهنگ و هنر بودجه آن چنانی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: با تعامل و همکاری باید حوزه فرهنگ و هنر را پیش ببریم تاکنون نیز در این زمینه تلاش شده است.

وی افزود: عشق و علاقه در فرهنگ و هنر مهم است که توانستید در این حوزه گام بردارید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه حوزه اقتصاد برای هنر یکی از دغدغه‌های در دوره جدید است، گفت: در مدت یک سالی که در این حوزه مسئولیت قبول کردیم،تلاش کردیم در تبصره ۱۶ مشاغل خانگی اعتباراتی جذب کنیم و نیز برای موسسات،هنرمندان، کانون‌های تبلیغاتی، آموزشگاه‌ها و خبرنگاران امکان وام را به وجود بیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه باب تسهیلات برای حوزه فرهنگ و هنر را باز خواهیم کرد، بیان کرد: اعتباراتی برای طرح‌هایی که قابلیت اجرا داشته باشند اخذ خواهد شد از آنها حمایت می‌شود.

روحی با بیان اینکه برنامه‌های هنری و فرهنگی کف میدان را بهاء خواهیم داد، گفت: فرصتی که در رفسنجان به وجود آمده از جمله فعالیت‌های هنری و فرهنگی که توسط شورای شهر و شهردار و معاونت هنری، دیگر هنرمندان و مجموعه مس انجام می‌دهند همه فرصت‌های ارزشمندی است.

وی ابراز کرد: مشکلات خبرنگاران و هنرمندان را در زمینه بیمه، در تلاش هستیم مرتفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: هنر با مردم باید درآمیخته شود و وقتی با مردم کار کردیم ارزشمند است و مردم نیز باید همکاری کنند.

وی ادامه داد: مسکن هنرمندان را دنبال می‌کنیم ولی دولت برای آن تبصره و قوانین خاصی در نظر گذاشته است که باید آنها را نیز در نظر گرفت.

در این نشست صمیمی اهالی هنر و فرهنگ و رسانه به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و مدیرکل نیزبه سوالات آنها پاسخ داد.

        

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcg7n9q3ak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما