تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان خبر داد:

اضافه شدن هشت رشته دانشگاهی در دانشگاه ولی‌عصر(عج)

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از اضافه شدن دو رشته در مقطع کارشناسی، پنج رشته در مقطع کارشناسی‌ ارشد و یک رشته در مقطع دکتری خبر داد.
اضافه شدن هشت رشته دانشگاهی در دانشگاه ولی‌عصر(عج)
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) در نشست خبری امروز با خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن بزرگداشت روز خبرنگار گفت: در دوره جنگ روان‌شناختی قرار داریم و خبرنگاران می‌توانند نقش درستی در خنثی‌سازی توطئه دشمن داشته باشند.
رنجبرکریمی ادامه داد: ممکن است به دلیل حجم کاری در بخش‌های مختلف مسئولین نتوانند ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند که در اینجا خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) تاکید کرد: خبرنگاران در راستای ایجاد جامعه‌ای ایده‌آل اخبار را منتشر کنند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد محمد فروتنی و سایر خیّرین بیان کرد: ۷۰ درصد زیرساخت‌های این دانشگاه توسط خیّرین صورت گرفته و ما اکنون از خیّرین و نیکوکاران در راستای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی دعوت می‌کنیم.

رنجبرکریمی درخصوص ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه گفت: دانشگاهی که نتواند با صنعت و جامعه ارتباط برقرار کند مُرده محسوب می‌شود و پویایی ندارد، فلسفه ایجاد دانشگاه ولی‌عصر(عج) نیز  دادن راهکار‌های علمی برای مشکلات صنعت و جامعه بوده است.
رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) افتتاح خوابگاه دانشجویی ۳۵۰ نفری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شهرستان رفسنجان را از برنامه‌های هفته دولت بیان‌کرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه ولی‌عصر (عج) در شهریورماه میزبان یازدهمین سمینار ملی احتمال و فرآیندهای تصادفی است که ۱۰ متخصص از خارج کشور و ۱۰۰ متخصص داخلی در این سمینار شرکت می‌کنند.

رنجبرکریمی تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی در آبان‌ماه در دانشگاه برگزار می‌شود‌ و همچنین درحال آماده‌سازی مقدمات برگزاری کنگره سردار شهید عارف حاج ‌علی محمدی‌پور هستیم.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) از اضافه شدن دو رشته مهندسی صنایع و مطالعات خانواده (برای دانشگاه تک جنسیتی نرجس) درمقطع کارشناسی، مکانیک سنگ، مهندسی آب گرایش هیدرو انفورماتیک، ایران‌شناسی، مطالعات قرآنی و ادبیات کودک و نوجوان درمقطع کارشناسی‌ ارشد و رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی در مقطع دکتری تخصصی خبرداد.

 


انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcgq39q3ak9wx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما