تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷
۰
plusresetminus
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۴ هزار نفر از بیماران در فهرج از خدمات درمانی رایگان طرح جهادی، درمانی شهدای فراجا این شهرستان بهره‌مند شدند.
ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۴ هزار نفر از بیماران در فهرج
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ عصر امروز ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله در سفر به فهرج‌، با حضور در روستای سکهور، از نحوه ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: طرح جهادی، فرهنگی و درمانی شهدای فراجا شهرستان فهرج به مدت ۳ روز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، امور بهداشت و درمان مس سرچشمه، گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و بسیج جامعه پزشکی اجرا شد.

وی افزود: در قالب این طرح ۷۲ نفر از تیم‌های دندان پزشکی، پزشک عمومی، پزشکی تخصصی، قلب و عروق، داخلی، چشم پزشکی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و ... به مردم منطقه خدمات درمانی، فرهنگی و ورزشی رایگان ارائه دادند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویزیت رایگان بیش از ۴ هزار نفر از بیماران توسط تیم‌های پزشکی اضافه کرد: این قبیل اقدامات جهادی کارهای باارزشی است که در راستای امیدبخشی به مردم تداوم دارند.

بهروز با بیان اینکه خدمات جهادی را در عرصه های مختلف به مردم ارائه خواهیم داد‌ افزود: در بخش‌های تخصصی از جمله کشاورزی و فرهنگی نیز گروه‌های جهادی پای کار خدمت به مردم هستند.

وی در پایان از تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان فهرج در اجرای این طرح قدردانی کرد.

انتهای خبر/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcc0eqso2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما