تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸
۰
plusresetminus
فرماندار فهرج گفت: بخش مرکزی فهرج، یک بخش حساس است و شاخص‌های پیشرفت آن در مسیر رشد قرار دارد.
شاخص‌های پیشرفت در بخش مرکزی فهرج، رو به رشد است
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان با اشاره به رو به پیشرفت بودن این بخش گفت: بخش مرکزی، یک بخش حساس است و شاخص‌های پیشرفت آن در مسیر رشد قرار دارد.
 
وی با قدردانی از زحمات برجی بخشدار سابق، به رزومه کاری بخشدار جدید این بخش اشاره و اظهار کرد: آقای طرفدار، تمامی مسئولیت‌های خود را در فهرج عهده‌دار بوده و فردی پیگیر و مدیری توانمند است.
 
سعیدنیا با بیان اینکه در مدت زمان ۵ ماهه حضور برجی در بخشداری مرکزی آسفالت ۱۲ روستای این بخش ریخته شده است افزود: در حوزه آسفالت اتفاقات خوبی در بخش مرکزی رخ داده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.
 
فرماندار فهرج همچنین از جذب ۱۹ میلیارد اعتبار از طریق پست بانک برای دهیاری‌ها، ۲۷ میلیارد برای هزینه ماشین آلات و درخواست مجوز جذب ۳۵ نیرو برای دهیاری‌ها بعنوان دیگر اقدامات بخشدار سابق نام برد و گفت: در همین مدت جایگاه نظارتی شوراها احیا و ۳۶ میلیارد از محل اعتبارات دهیاری‌ها برای بخش مرکزی هزینه شد.
 
وی در ادامه از آب، راه، کشاورزی و آموزش و پرورش بعنوان ۴ اولویت اصلی در تخصیص اعتبارات نام برد و بیان کرد: بخشدار جدید مرکزی نیز طبق این ۴ اولویت امور خود را در این بخش پیش ببرند.
 
رئیس شورای اداری شهرستان فهرج همچنین بر تکریم ارباب رجوع بخصوص خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توسط بخشدار جدید تأکید و خطاب به وی گفت: پیگیری کارهای ناتمام قبل باشید و شرکت عمران توسعه را راه اندازی نمایید.
 
سعیدنیا ارتباط مداوم با شورای‌های اسلامی، ریش سفیدان، سران طوایف و ... را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: شوراها بازوان قوی برای شما هستند و حتما در اولین فرصت با این عزیزان نشست تعاملی برگزار کنید.
 
فرماندار فهرج همچنین بر ارتباط مستمر بخشدار با مدیران تأکید و اضافه کرد: از همه نهادها، گروه ها، مردم و هر کسی که دغدغه خدمت دارد میخواهم به بخشدار جدید کمک کند.

انتهای پیام/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdcenp8z7jh8xwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما