تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
۰
plusresetminus
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

رفسنجان میزبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری پنجمین دوره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی شهرستان رفسنجان برای سومین سال پیاپی خبر داد.
رفسنجان میزبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛  نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی، صبح امروز با حضور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، رئیس دانشگاه ولیعصر و نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان برگزار شد.
 
 حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله در این نشست اظهار کرد: پنجمین رویداد دیجیتال بسیج برای سومین بار با پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه دانشگاه ولیعصر رفسنجان و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در یکم، دوم و سوم شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این رویداد ۴۸ ساعته تیم‌ها به رقابت می‌پردازد و رویداد پایانی در بهمن ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
 
باقری یادآور شد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برجستگان تولید محتوا را تعیین و به سازمان‌ها معرفی می‌نماید، استعدادها شناسایی می‌شوند و در واقع یک اردوی تجربی و آموزشی است.
 
وی خاطر نشان کرد: بهترین داوران مرحله استانی رویداد تولید محتوا را همراهی خواهند کرد.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله در ادامه به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم و در آستانه پیروزی قرار داریم خون هزاران شهید عقبه این پیروزی‌های بزرگ است.
 
وی تصریح کرد: تولید محتوای دیجیتال یکی از اثرگذارترین روش معرفی انقلاب و گنجینه‌های آن است که باید مجاهدانه در این عرصه کار کرد.
 
باقری گفت: حمایت از تولید کنندگان محتوا بزرگ‌ترین رسالت مسئولان است، امروز پیوست بیان هر موفقیت تولید محتوای دیجیتال باید باشد.
 
وی با بیان اینکه در آستانه فتنه آمریکایی صهیونیستی قرار داریم، بیان کرد: ملت ایران فتنه سال گذشته را شکست داد، دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن شبانه روز در حال دروغ‌پراکنی هستند و این مهم می‌تواند با راهکار مناسب خنثی شود.
 
باقری بیان کرد: رویداد تولید محتوا تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولید محتوای استان کرمان را به اجرا خواهد گذاشت.
 
وی یادآور شد: سال گذشته منتخبین رویداد استان کرمان جزو برترین‌های کشوری معرفی شدند.
 
باقری خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ تیم برای حضور در رویداد ثبت نام کرده‌اند و امسال برای اولین بار رویدادهای شهرستانی در شرق و شمال استان کرمان در حال انجام است به شکل محله‌ای استعدادها شناسایی می‌شوند.
 
وی افزود: اختتامیه رویداد تولید محتوای بسیج استان کرمان همزمان با جشنواره جهاد تبیین فعالان فضای مجازی با حضور چهره‌های ملی جهاد تبیین و فعالان فضای مجازی از سراسر استان کرمان برگزار خواهد شد.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله بیان کرد: بزرگترین رسالت ما ترویج ایمان و امید است هر قدم و محتوایی که در راستای ناامیدی و معنویت زدایی برداشته شود، دلسوز ایران نیست، امید است بعد از این رویداد امید افزایی و معنویت افزایی را در تولید محتوا دنبال کنیم.


انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcjvmevauqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما