تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت تعداد ۲۵۰ دانشجوی خواهر و ۱۶۰ نفر برادر را به اردوی زیارتی کربلای معلی اعزام کرد.
کاروان زیارتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عازم کربلا شد
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، عصر امروز کاروان زیارتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بدرقه مسئولان دانشگاه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شد.
 
علی‌اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین گفت: زیارت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام فرصت بی‌نظیری برای رشد و تعالی روح انسان است که خوشبختانه شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم نسبت به سال‌های قبل هستیم.
 
وی افزود: استقبال گسترده مردم به ویژه جوانان از راهپیمایی اربعین حسینی باعث یاس و ناامیدی دشمن از جوانان انقلابی شده و تمامی نقشه‌های استکبار جهانی که با تمام امکانات در گستره بسیار وسیع بین‌المللی به میدان آمده را خنثی کرده است.
 
خیرخواه اعتقاد راسخ، ایمان و تعهد جوانان را عامل ترس و واهمه دشمن از ایران عزیز اسلامی دانست و تصریح کرد: این اتحاد و همدلی مسلمان در راهپیمایی اربعین حسینی اقدامی بی‌نظیر در دنیا است که زمینه‌ساز ظهور خواهد بود چرا که حادثه کربلا فراموش نشدنی است و دستاورد آن نجات بشریت از ظلم و ستم خواهد بود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن توصیه به بهره‌مندی هر چه بیشتر از این توفیق الهی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت به مردم دارند و این سفر فرصتی برای مشاهده وحدت، ایثار و گذشت در راه خدا و اهل بیت علیه‌السلام است که در پیاده‌روی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcdf90fzyt0sk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما