تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: دفاع مقدس موجب شد که با تکیه بر توانمندی‌های خود قدرت نظامی و سیاسی کشور را تقویت کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد: بازدارندگی دشمنان از تعرض به ایران اسلامی دستاورد سیاسی دفاع مقدس بود.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه دفاع مقدس دارای جنبه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: از جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی آن می‌توان به این موارد متعددی نظیر رشد باورهای دینی اشاره کرد.

وی بیان کرد: دفاع مقدس موجب شد که خودمان را باور کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های خود کشور را اداره نمائیم و تاثیر این خودباوری بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فنّاوری‌های نوین دفاعی نمودِ فزآینده‌ای داشته است.

بلندنظر سپس رشد فضایل اخلاقی و معنوی و تقویت ارزش‌های اسلامی در جامعه را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بدون شک دفاع مقدس، در بُعد سیاسی نیز دارای جنبه‌های مهمی نظیر افشای هویت و چهره منافقین بوده است.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: از دیگر جنبه‌های سیاسی دفاع مقدس، به نمایش در آمدن قدرت نظامی و سیاسی ایران اسلامی و نیز قدرت مدیریت آن در برابر ابرقدرت‌ها بوده است به طوری که امروز شاهد قدرت بازدارندگی نظام در برابر تعرض دشمنان به ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: علاوه بر موارد فوق ده‌ها و بلکه‌ها صدها مورد دیگر سبب شد انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی تثبیت شود و امروز شاهد استمرار و استکمال انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcjymevxuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما