تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
۰
plusresetminus
پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز خاردان شهرستان جیرفت طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، به مناسبت هفته دولت، با حضور احمد بلندنظر فرماندار، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و جمعی از مسئولین محلی پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز خاردان این شهرستان طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.
 
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات موثر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری را در راستای کاهش اثرات خشکسالی، جلوگیری از مهاجرت و کاهش خطرات ناشی از سیل بسیار با اهمیت دانست.

بلندنظر گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری ضمن حفاظت از منابع آب و خاک نقش مهمی در اشتغال جوامع محلی دارد.
در ادامه این مراسم مصطفی راه خسروانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز خاردان ساردوییه با حجم عملیات ۲٠۶۵ شامل سه سازه آبخیزداری است که امروز یکی از این سازه‌ها به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت میزان اعتبار مصوب این پروژه آبخیزداری را بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی دانست.

راه خسروانی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری به صرفه و اقتصادی است افزود: با اجرای این پروژه‌ها تا حد زیادی به ویژه در مواقع بحران و با کمترین هزینه از خسارت‌های مالی و جانی پیشگیری می‌شود.

انتهای پیام/ ا
https://armanekerman.ir/vdcgx39qqak9w34.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما