تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱
۰
plusresetminus
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج، نمایشگاه جشنواره اسوه بسیج در این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز، نمایشگاه جشنواره اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌های مقاومت سپاه فهرج با حضور مسئولان افتتاح شد.

حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه جشنواره اسوه، دستاورد‌ها و عملکرد یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف سند انتظار به نمایش گذاشته می‌شود.
 
وی با اشاره به راه‌یابی برترین پایگاه مرحله ناحیه‌ای به مرحله استانی، از تلاش و جدیت ارکان مختلف حوزه و پایگاه در به نمایش گذاشتن دستاوردهای بسیج، قدردانی کرد.
 
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی امام جمعه فهرج در این آیین بیان کرد: علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی، روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان است.
 
وی با تأکید بر توجه ویژه به مبحث حجاب اظهار کرد: با توجه به حجم بالای دشمنی دشمن در این رابطه، نیاز است کارهای بیشتری توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شود.
 
حسین سعیدنیا فرماندار فهرج نیز در این آیین، با قدردانی از پیشرفت اقدامات بسیج در همه سطوح گفت: در بازدید از دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت تنوع زیادی به عینه مشاهده کردم‌.
 
وی با اشاره به برپایی دو غرفه از دستاوردهای روستائیان و عشایر در نمایشگاه تهران بیان کرد:  با هماهنگی بخشداران، قسمت‌هایی از دستاوردهای بسیجیان را به نمایشگاهی که در مهر ماه در مصلای تهران مجوز آن را اخذ کردیم که  ارائه خواهند شد.
 
فرماندار فهرج در ادامه با ابراز خرسندی از نگاه ویژه پایگاه های مقاومت بسیج به ورزش بانوان، قول مساعد داد تمامی فعالیت‌های ورزشی بانوان در سطح شهرستان، رایگان انجام شوند.
 
انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdchw-nzk23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما