تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فهرج با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: این انقلاب و نظام هر چه دارد از دفاع مقدس است.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ ظهر امروز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج به همراه جمعی از همکاران و بسیجیان با حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی که به تازگی از زیارت کربلای معلی بازگشته است دیدار کردند.
 
در این دیدار حسن سنجری ضمن عرض زیارت قبول به امام جمعه فهرج گفت: تشرف به کربلای معلی با پای پیاده و زیارت آقا اباعبدالله الحسین‌ (ع) توفیق بسیار بزرگی است.
 
وی با قدردانی از خدمت‌رسانی مردم فهرج به زائران اربعین حسینی و حضور چشمگیر در پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: حضور در صحنه مردم عزیز دارالوحدت فهرج بی نظیر است.
 
فرمانده سپاه فهرج در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: این انقلاب و نظام هر چه دارد از دفاع مقدس است.
 
سنجری با تأکید بر پررنگ برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از جمله برنامه‌های مهم در هفته دفاع مقدس شرکت و حضور چشم گیر بسیجیان در نماز با صلابت و دشمن شکن جمعه است.
 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی امام جمعه فهرج در این دیدار با اشاره به برکات سفر کربلا گفت: اگر ما بخواهیم زمینه‌ساز ظهور باشیم باید نام امام حسین (ع) را جهانی کنیم.
 
وی افزود: بهترین راه برای جهانی شدن نام امام حسین (ع) پیاده روی اربعین است.
 
آقاملایی در ادامه با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم عراق در استقبال از زائرین امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین در حقیقت یک مانور قدرت از لشکر جهانی امام حسین (ع) است.

انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdcb80b8srhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما