تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۱
۰
plusresetminus
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» از شهرستان کوهبنان؛ امروز صبح جشن شكوفه‌ها در شهرستان كوهبنان با حضور فرماندار، مدير آموزش و پرورش، مسئولان شهرستان و جمعی از والدين و دانش‌آموزان در آموزشگاه پسرانه دهدشتی كوهبنان برگزار شد.

فرماندار کوهبنان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت:در دوران دفاع مقدس دلیر مردان و رزمندگانی دلاور که بعضاً از معلمین و دانش‌آموزان مدارس بودند، به جبهه‌ها شتافتند تا دیگر هیچ متجاوری گوشه‌چشمی به کشور ندوخته باشد.

مجید توکلی افزود: امروز یک روز تاریخی و ماندگار برای دانش‌آموزان است در حالی‌که معلمین و والدین در کنار هم نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند.

وی بیان کرد: در تربیت باید حکمت، صبر، متانت و دقت‌نظر داشته باشیم تا فرزندان خوبی که آینده‌ساز کشور هستند، تربیت کنیم .

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: معلمین نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان ما دارند چرا که بچه‌ها بهترین روزهای زندگی خود را در مدرسه می‌گذرانند.

وی ادامه داد: بچه‌های کوهبنان با شوق و ذوق فراوان به مدرسه آمدند  و مهمترین روز زندگی خود را آغاز کردند جا‌ دارد که والدین در خانه  این جشن را با درایت برای فرزندان خود برگزار کنند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش كوهبنان در حاشیه این آئین گفت: جشن شكوفه‌ها در كشور پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی با حضور والدین و دانش‌آموزان در مدارس برگزار می‌‌شود و كمك بسیار مناسبی برای كم‌كردن ترس و استرس بچه‌‌ها از فضای مدرسه است.

احمد معصومی افزود: حضور والدین در این آئین به همراه فرزندانشان، ضمن كاستن از دلهره دانش‌آموزان باعث می‌شود تا در این ساعات ویژه خاطرات زیبایی را همراه بچه‌‌ها ثبت كنند.

وی از اولیای دانش‌آموزان خواست تا با ارتباط موثر و مداوم با مدرسه در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان با مدیر و كادر آموزشی مدرسه همراه و همگام باشند تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین برنامه‌های عملیاتی در راستای ترویج و تقویت مستمر و تحكیم فضایل اخلاقی، انس با قرآن و استمرار فرهنگ اسلامی _ ایرانی بر اساس معیارهای اسلامی در محیط‌های تربیتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی در دوره ابتدایی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین است.

انتهای خبر/ نامجو کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdce7p8zvjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما