تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱
۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش کوهبنان، از راه یافتن ۶ دانش‌آموز این شهرستان به مرحله نهایی و کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.
راهیابی دانش‌آموزان کوهبنانی به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» از شهرستان کوهبنان؛ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان به ریاست مجید توکلی فرماندار و با حضور اعضای مربوطه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در  ابتدای جلسه احمد معصومی کوهبنانی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از حضور اعضای شورا و مدعوین بخش طغرالجرد در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه معصومی کوهبنانی از راهیابی شش دانش آموز کوهبنانی به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خبر داد و گفت: لازم می‌دانم از زحمات استاد یوسف زاده در راستای برگزاری کلاس‌های توانمند‌سازی دانش‌آموزان در حوزه قرآن، عترت و نماز تقدیر و تشکر کنم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان افزود: دانش‌آموزان مبینا خالداری از دبیرستان الزهرا و سید روح الله غیاثی از دبیرستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در رشته تفسیر قرآن؛  امیرمحمد قربانی و  محمد مهدی محمدی از دبیرستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع)، محمد حسین توکلی‌پور از دبیرستان شهید رجایی و عبدالرحیم حوران از دبیرستان شهید مدرس در رشته نهج البلاغه به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن،عترت و نماز دانش‌آموزی راه یافتند.

مرحله نهایی کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش‌آموزی از تاریخ ٢٨ الی ٣٠ مردادماه ویژه پسران و از ١ تا ٣ شهریور ماه ویژه دختران در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaein6o49ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما