تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹
۰
plusresetminus
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور مسئولان شهرستانی زنگ مهر، ایثار و مقاومت در مدرسه رسالت کوهبنان نواخته شد
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» از شهرستان کوهبنان؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه رسالت کوهبنان نواخته شد.

دانش‌آموزان  با قرائت سرود جمهوری اسلامی، دکلمه، وصیت‌نامه شهید بهنام‌ محمدی و با عبور از زیر قرآن در کلاس‌های درس حاضر شدند تا نخستین روز سال تحصیلی خود را در فضایی با نشاط و معنوی سپری کنند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دانش‌آموزان آغاز سال تحصیلی خود را در سنگرها و میادین جنگ آغاز کردند و به جای قلم، اسلحه به دست گرفتند تا در برابر دشمن متجاوز بایستند.

وی افزود: سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باید در مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: علم و پژوهش، معونیت و اخلاق، عدالت، استقلال و آزادی، مرز‌بندی با دشمن، سبک زندگی از جمله مواردی است که باید مورد توجه همگان خصوصاً دانش‌آموزان در زندگی قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان دانش‌آموزان را به اقامه نماز اول وقت، مطالعه منظم و مستمر، رعایت نظم، انجام ورزش، خوب زندگی کردن، استفاده مناسب از تجهیزات نظیر تلفن همراه و رسانه‌های ذخیره‌ساز، تکریم والدین و معلمین توصیه کرد.

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی
  https://armanekerman.ir/vdchq-nzk23nxwd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما