تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴
۰
plusresetminus
طی مراسمی، رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ریگان معرفی شد.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از دیار نخل، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و تکریم مدیر تعزیرات حکومتی ریگان امروز با حضور فرماندار، میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری، دادستان، معاون سیاسی و عمرانی فرماندار و دیگر مسئولین ادارات برگزار شد.

مراد آبیار در این مراسم ضمن عرض تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته دفاع مقدس گفت: رسالت تعزیرات حکومتی تنظیم‌کننده امور در رشته صنفی و تولیدی است این دستگاه نقش بسزایی در راستای نظم جامع در بازار دارد.

فرماندار ریگان افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان ریگان مبارزه تخلفات قاچاق سوخت، قاچاق انسان، قاچاق کالا است.

وی گفت: باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهرستان در محور ترانزیتی ریگان چابهار و محل عبور کالاهای قاچاق است می‌طلبد تعزیرات با اهتمام ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های ضابط این مهم اقدامات لازم را به عمل‌آورید تا جلوی قاچاق کالا و ازاین‌قبیل فعالیت‌های کاذب که باعث آسیب جدی بر تولید و اشتغال می‌شود گرفته شود.

فرماندار ریگان با بیان اینکه اختیارات قانونی تعزیرات و تعامل با سایر دستگاه‌ها برخورد لازم با متخلفین صورت گیرد تا نظم و انضباط گسترش و شاهد تخلفات نباشیم افزود: این امر موجب ایجاد رضایتمندی و امنیت خاطر بین مردم خواهد شد.

آبیار تصریح کرد: نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی باید با جدیت بیشتری انجام شود تا مردم با آرامش و آسایش بتوانند کالا و محصولات موردنیاز خود را تهیه کنند.

وی افزود: تخلفات اقتصادی ازجمله کم‌فروشی، احتکار، گران‌فروشی و قاچاق کالا با تقویت تشدید نظارت‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

فرماندار ریگان در پایان از تلاش‌های آقای صنعتی رئیس سابق تعزیرات ریگان تقدیر کرد.
گفتنی است طی حکمی ازطرف مدیرکل تعزیرات استان آقای بزی به‌عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ریگان منصوب شد.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdci3qazpt1ap32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما