تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: قطعاً با رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی نیز ریگان همکاری خواهیم داشت و از ایشان در جهت برخورد با مفاسد حمایت خواهیم نمود.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان صبح امروز در سفر یک‌روزه به شهرستان ریگان با رئیس دادگستری ریگان دیدار کرد.

طی این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در معیت جمعی از همکاران با رئیس دادگستری و دادستان ریگان دیدار و پیرامون مسائل قضایی به گفتگو نشستند.

ارسلان میری، مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان همکاری دادگستری ریگان با تعزیرات حکومتی را قابل‌ستایش دانست و بیان داشت: با توجه‌ به تغییر ریاست اداره تعزیرات حکومتی ریگان خواهان ادامه همکاری و حمایت شما هستیم.

جواد دهقان تلاش‌های تعزیرات حکومتی را در جهت مبارزه با گران‌فروشی و اهتمام بر مبارزه‌ و جلوگیری از قاچاق سوخت قابل‌تقدیر قلم‌داد و ادامه روند را خواستار شد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان افزود: قطعاً با رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی نیز ریگان همکاری خواهیم داشت و از ایشان در جهت برخورد با مفاسد حمایت خواهیم نمود.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcjhmevxuqethz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما