تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۲
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان ریگان گفت: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام مؤثر این هفته توجه کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان، مراد آبیار پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبریک این مهم به منویات امام راحل اشاره و بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند؛ رزمندگان در جنگ تا آخرین‌ نفس جنگیدن، دست تمام رزمندگان رامی بوسم.

فرماندار تصریح کرد: دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت غیور ایران است، هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام مؤثر این هفته توجه کرد.

وی افزود: آسایش و امنیت جامعه امروز مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه هرچه از مکتب ایثار و شهادت دورشیم به‌شدت ضربه می‌خوریم، گفت: نسل جوان را باید بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم چرا که کم‌رنگ‌شدن این روحیه باعث می‌شود دشمن توطئه و تهاجم داشته باشد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم با نگاه آرمانی تلاش جهادی و حرکت در مسیر اصول انقلاب یکی از ویژگی‌های دولت است.

وی افزود: مهم‌ترین دستاورد دوران دفاع مقدس افرادی همچون حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را تربیت کرد.

آبیار خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تبلوریافته راه مقاومت در برابر دشمنان را به آنها نشان دهد که این مقاومت در دفاع مقدس بر جهان عرضه شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک گنج است که باید گفته و تبیین شود درگام دوم انقلاب باید دفاع مقدس الگومند جبهه‌ای که خود یک کارخانه انسان‌سازی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان افزود: جوانان و نوجوانان باید از دفاع مقدس درس بگیرند و باید رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس صورت‌گرفته را به جوانان و نوجوانان بازگوکرد.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdci5qaz3t1apv2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما