تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۸
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: عزت، اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان از عنبرآباد، صبح امروز اجتماع جمعی از جوانان عنبرآباد با رویکرد نقش آفرینی در گام دوم انقلاب با حضور جمعی از نوجوانان، جوانان بسیجی و مسئولان در مصلی الغدیر شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری خطاب به ملت ایران در قدم نهادن به دهه پنجم حیات جمهوری اسلامی شامل ورود انقلاب به دومین مرحله خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است.
 
سرهنگ ایوب سنجری افزود: بیانیه گام دوم انقلاب فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام عصر است؛ نزدیک خواهد کرد.
 
وی بر انتقال فرهنگ جهاد، شهادت، ایثارگری و رشادت رزمندگان هشت دفاع مقدس به نسل جوانان تأکید کرد و گفت: عزت، اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
 
فرمانده سپاه عنبرآباد در این آیین به بیان ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نقش جوانان در پیشبرد اهداف جامعه پرداخت و افزود: دشمنان از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی اهداف خود را دنبال می‌کند که هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان را می‌طلبد.
https://armanekerman.ir/vdcenf8zzjh8x7i.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما