تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
۰
plusresetminus
دادستان شهرستان عنبرآباد در بین مردم شهرک‌ امام خمینی عنبرآباد عنوان کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی با قدرت با مخلین امنیتی برخورد خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از سفیر جنوب؛ شامگاه روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه، جلسه هم‌اندیشی دستگاه‌های قضایی شهرستان عنبرآباد با حضور عمرانی دادستان، فیروزبخت فرمانده انتظامی، تلاتوف دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب، توکلی شهردار عنبرآباد و جمعی از ریش‌سفیدان، متنفذین، جوانان و عموم شهروندان در حسینیه سید الشهدا شهرک امام خمینی برگزار شد.
 
در این جلسه حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با اشاره به روایات اسلامی به نقش مردم در تامین امنیت، به ویژه جنگ تحمیلی پرداخت و اظهار کرد:  مردم هر کجا پای کار بوده اند باعث پیشرفت جامعه شده اند.
 
این مقام قضایی شهروندان عنبرآبادی را مردمانی نجیب و سخت کوش معرفی کرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده‌ای با شرارت خدشه به حیثیت و نام نیک شهروندان عنبرآبادی وارد کنند.
 
مدعی العموم شهرستان عنبرآباد مشکل عمده شهرستان عنبرآباد را وجود سلاح‌های غیرمجاز عنوان کرد و بیان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که خود معرف سلاح خود را تحویل دهند هیچگونه برخورد قضایی صورت نمی‌گیرد.
 
وی افزود: هیچ‌کس با حمل و نگهداری سلاح عزت و سعادت دنیویی پیدا نکرده است و اسطوره‌هایی مانند سردار سلیمانی در راه خدا گام برداشته‌اند و عزت پیدا کرده‌اند.
 
حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد همچنین گفت: سیاست دستگاه قضایی اصلاح افراد است و دادستانی نمی‌خواهد جوانانی که می‌توانند باعث آبادانی کشور و منطقه شوند، عمر عزیزشان را در زندان بگذرانند.
 
وی در ادامه از ریش‌سفیدان و متنفذین خواست در راستای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان و سعادت جوانان با دستگاه قضایی همکاری کنند تا سلاح‌های غیر مجاز جمع‌آوری شوند.
 
رضا فيروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه از تلاش فرماندهی انتظامی در شناسایی دارندگان سلاح غیر مجاز خبر داد و گفت: با کسانی که سلاح خود را تحویل دهند با هماهنگی با مقامات قضایی، با افراد برخورد نخواهد شد.
 
وی افزود: افراد شرور و قانون شکن هر کجا که باشند دستگیر می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد.
 
گفتنی است در ادامه این جلسه صمیمی ریش‌سفیدان و جوانان شهرک امام خمینی شهرستان عنبرآباد نقطه نظرات و مشکلات محله خود را بیان نمودند.

انتهای خبر/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcjtaevauqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما