تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
۰
plusresetminus
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان بافت داير شد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط افرادی که وام خود اشتغالی دریافت کردند، دایر شد.
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان بافت داير شد
سجاد حاج ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی راه آرمان از شهرستان بافت عنوان کرد: بسیج سازندگی تا کنون در عرصه‌های مختلف اقداماتی را در راستای کمک به مردم نیازمند جهت ایجاد اشتغال و خودکفایی و... انجام داده است.
 
وی اذعان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا اقدامات در دید عموم مردم قرار گیرد.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آگاهی مردم از خدمات جمهوری اسلامی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دایر شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.
 
وی گفت: این نمایشگاه دارای غرفه محصولاتی اعم از، صنایع دستی، محصولات ارگانیک ، گیاهان دارویی و عسل؛ همچنین محصولات لبنی طبیعی و...می‌باشد. 
 
وی عنوان کرد: این نمایشگاه توسط افرادی که وام خوداشتغالی را از بسیج سازندگی دریافت کردند دایر شده و برخی از دریافت‌کنندگان این وام بانوان خودسرپرست هستند، این نمایشگاه گوشه‌ای از خدمات بسیج سازندگی در راستای خودکفائی و اشتغال افراد نیازمند نشان می‌دهد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافت؛ امام جمعه شهرستان بافت و برخی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام /م
https://armanekerman.ir/vdcdo50fnyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما