تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسبج سازندگی کشور عنوان کرد:

تلاش بسیج برای مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق اهدافی که در سند اعتلای بسیج نوشته شده است به دنبال مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت است.
تلاش بسیج برای مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق اهدافی که در سند اعتلای بسیج نوشته شده است  و به دنبال مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت است.
 
این مقام مسئول افزود: در همین رابطه کارآفرینان و صاحبان صندوق‌های قرض‌الحسنه، تسهیل‌گران و هم گروه‌های جهادی که در عرصه اقتصاد مقاومتی فعال هستند به‌طور منسجم تحت عنوان زنجیره ارزش و خوشه‌سازی شبکه‌سازی شدند.
 
سردار زهرایی تصریح کرد: بعد از مدتی رویداد بزرگی تحت عنوان رویداد طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان‌ها و استان‌ها شکل گرفت و امروز در کرمان در شهرستان جیرفت همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور سردار نظری برگزار شد.
 
مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهداف این همایش افزود: این رویداد باعث شناسایی الگوهای موفق در اقتصاد مقاومتی است که ان شاءالله ۶ دی ماه با حضور سرلشکر سلامی در تهران الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی کشور که جمعی بالغ بر هزار نفر است با رویکرد دانش بنیان و حل مسئله از لشکر خوبان اقتصاد مقاومتی دور هم جمع خواهند شد.
 
سردار زهرایی تصریح کرد: در کنار برگزاری همایش طلایه‌داران فروش و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی هم خواهیم داشت.
 
وی افزود: کسانی که از دل صندوق‌های قرض‌الحسنه برخاسته‌اند و تبدیل به تعاونی شدند و محصولات مزیت‌دار هر منطقه هستند و ما وظیفه دایم که در تکمیل زنجیره یاری‌شان کنیم این کمک می‌تواند در نهاده، تولید، تبدیل و یا در تجارت باشد.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: راه و مسیر روشنی را به کمک مردم پیش رو داریم و مردم هم وقتی صداقت و همراهی را از طرف ما ببینند در این جنگ اقتصادی هم حضور فعالانه خواهند داشت.


انتهای خبر/م
 
 
https://armanekerman.ir/vdcdk50f9yt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین