تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳
۰
plusresetminus
«امپراتوری دروغ و تفرقه» اسم و عنوانی است که مسمای آن، نیمی از تلاش خود را می‌کند تا به نام «حقیقت، آزادگی و جهانی‌شدن» شناخته و هویت یابد.
امپراتوری دروغ و تفرقه به دنبال هویت‌یابی است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛  «امپراتوری دروغ و تفرقه» اسم و عنوانی است که مسمای آن، نیمی از تلاش خود را می‌کند تا به نام «حقیقت، آزادگی و جهانی‌شدن» شناخته شده  هویت یابد.

و از همان آغاز کار با ذهن‌های عمیق و چشم‌های بصیر بر سر باوراندن این عنوان دروغین چالش دارد. بر عوام زودباور و جوان هیجان‌زده، حرجی و باکی و تقصیری نیست، اما روشنفکر و دانشگاهی و دیده‌های افق‌بین چرا؟! امپراتوری دروغ و تفرقه بار‌ها خود را در بزنگاه‌ها نشان داده است.

بی‌بی‌سی جهانی و سی ان‌ان و غول رسانه‌ای غرب دوبار با دو دروغ بزرگ درباره افغانستان و عراق، حمله ارتش بی‌سرو‌ته آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی (ناتو) را به این دو سرزمین اسلامی توجیه و ضروری کردند.

بعد از ویرانی این دو ملت و میلیون‌ها کشته و معلول و آواره و عقب‌راندن تمدنی ده‌ها ساله این دوکشور، برای بازپروری نگاه مخاطب‌شان به این دروغ‌ها، اعتراف کوچکی نه از زبان و جایگاه خود که از زبان سیاستمداران غربی کردند که سلاح‌های کشتارجمعی عراق دروغ بود وترس از افغانستان دروغ بود، اما بازهم در مورد بعدی سراغ دروغ بزرگ سوریه و یمن رفتند و میلیون‌ها سوری و یمنی را نیز کشته و معلول و آواره کردند.

فلسطین و لبنان را هیچ‌گاه از این فهرست خارج نکردند و آن عقب‌ماندگی سرزمینی و تمدنی و کشتن و آواره‌کردن را هیچ‌وقت از آنان دریغ نداشتند و، اما ایران! ایران همیشه در نوبت اقدام بود، هرگز به نوبت اجرا نرسید و این راز همه آشوب‌ها، درو‌غ‌ها و تفرقه‌انگیزی‌های امپراتور دروغ و تفرقه است.

امپراتوری دروغ کسی است که جونز نویسنده، مستندساز و تئوری‌پرداز توطئه را که یک منتقد رسانه‌ای است و دولت آمریکا را به دست داشتن در مسائلی مانند حملات ۱۱سپتامبر، ساختگی بودن فرود بر ماه و انفجار اوکلاهماسیتی متهم کرده‌است، با اتهام انتشار اطلاعات گمراه‌کننده به پرداخت جریمه یک‌میلیارد‌دلاری محکوم می‌کند، اما به بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان و ده‌ها شبکه در پیکره غول دروغ‌پرداز خود بودجه‌های نجومی برای تفرقه در جهان دیگر که از آمریکا اطاعت نمی‌کنند، می‌پردازد.

نویسنده؛ مجتبی سلطانی‌نژاد
انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcewf8zvjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما