تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
۰
plusresetminus
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان:

ترافیک آسمان کرمان پر اَبر شد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
ترافیک آسمان کرمان پر اَبر شد
به گزارش گروه اجتماعی راه آرمان، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابری‌ است، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است، اما از روز چهارشنبه تا روز جمعه وزش باد نسبتا شدید در مناطقی همچون شمال، غرب و جنوب شرقی استان شاهد خواهیم بود که باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.
 
وی افزود: همچنین برای روز پنج‌شنبه نیز بارش ضعیف باران در سطح استان دور از انتظار نیست که در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف است که اواخر هفته کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم.
 
سلاجقه بیان کرد: به گلخانه‌داران، مرغداری‌ها توصیه می‌شود که نسبت‌به کاهش خسارت تمهیدات لازم را بیندیشند و درصورت برداشت محصول آن‌ها را برداشت کنند تا از خطر سرمازدگی در امان باشند.
 
وی تاکید کرد: برای امروز هشدار سطح زرد کشاورزی صادر می‌شود.
 
سلاجقه اظهار کرد: منوجان و کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و شهربابک و بردسیر با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را دو درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
سلاجقه گفت: شهر‌های کرمان، بردسیر، شهربابک، لاله زار، سیرجان و زرند دمای زیر صفر درجه را نیز امروز تجربه کردند.

انتهای خبر/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 
https://armanekerman.ir/vdcftedyvw6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما