تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۶
۰
plusresetminus
رییس دادگستری شهرستان بم خبر داد:

صدور اسناد مالکیت هزار خانواده در شهرک امام بم

رییس دادگستری بم گفت: با ورود دستگاه قضا مشکل چند دهه‌ای مالکیت این شهرک طی دو ماه حل شد.
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط دادگستری، آیین رونمایی از اسناد مالکیت شهرک امام خمینی بم با حضور مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک کرمان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در محل اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم برگزار و اسناد مالکیت قریب به ۱هزار خانوار شهرک امام خمینی بم رونمایی شد. 
سلمان اعظمی ساردو با اعلام خبر صدور اسناد مالکیت قریب به هزار خانواده در شهرک امام خمینی بم گفت: مشکل بیش از سه دهه درخواست صدور مالکیت اراضی واقع در شهرک امام خمینی که در پیچ و خم مسایل واگذاری بود حل شد و با رفع مشکلات مالکیتی، اسناد تک برگ مالکیت صادر شد.
وی با یادآوری اینکه حل مشکل صدور اسناد مالکیت شهرک امام خمینی یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان در آبان ماه سال جاری بود، افزود: درخواست صدور اسناد مالکیت شهرک امام خمینی تا زمان سفر رئیس قوه به استان و بازدید دادستان کل کشور از این شهرک مسکوت مانده بود که پس از ابلاغ آن در قالب مصوبات سفر و با پیگیری‌های جهادی در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان این دستور به نتیجه رسید و اسناد تک برگ مالکیت قریب به ۱هزار خانوار صادر شد. 
وی از سازمان ثبت اسناد و املاک که طی اقدامی جهادی و در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه که موفق به رفع مشکل مالکتی شهرک مسکونی امام خمینی بم و صدور اسناد مالکیت برای مردم شدند قدردانی کرد.
اعظمی گفت: این اقدام موجب رضایت مردم شد و تلاش‌های کارکنان ثبت اسناد و املاک در تعامل با دیگر ادارات متولی در دفاع از مالکیت اشخاص بر املاک تحت تملک خود طی اقدامی جهادی قابل تقدیر است.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcivyazqt1apq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما