تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
۰
plusresetminus
مدیرکل انتقال خون استان کرمان از برگزاری پویش اهدای خون مهر فاطمی در کرمان از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.
پویش اهدای خون مهر فاطمی در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون استان کرمان، ایرج شکوهی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، از راه‌اندازی پویش اهدای خون مهر فاطمی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان خبر داد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی که در دستور کار سازمان انتقال خون قرار گرفته توجه ویژه به بهبود سطح مشارکت بانوان در امر اهدای خون است.

وی افزود: به‌نحوی که اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه در بین دیگر اعضای خانوده و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.
 
شکوهی ابراز کرد: به همین منظور پویش  مهر فاطمی با شعار بانوی ایرانی، نبض زندگی و اهدای خون، در بازه زمانی شهادت حضرت زهرا (س) (۲۶ آذرماه )تا روز ولادت آن بانوی بزرگوار و روز مادر(۱۳ دی‌ماه) در کرمان هم‌زمان با سراسر ایران برگزار می‌شود.
 
مدیرکل انتقال خون استان کرمان عنوان کرد: بعضی باورهای غلط در جامعه مبنی‌بر مضر بودن اهدای خون برای بانوان وجود دارد که این موضوع قابل تایید نیست.

وی ضمن دعوت از تمامی بانوان استان برای شرکت در این پویش اظهار کرد: با‌توجه‌به سهم مشارکت پایین بانوان برای اهدای خون امیدواریم پیوستن بانوان کرمانی به این پویش زمینه‌ای برای تبدیل هر خانواده به یک مرکز اهدای خون باشد.

انتهای خبر/س
 
https://armanekerman.ir/vdca60n6y49ne01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما