تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
۰
plusresetminus
مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان کرمان:

تشریح آخرین وضعیت پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان کرمان گفت: با تغییر پیمانکار و کارگزار پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت، به‌زودی شاهد آغاز دوباره عملیات اجرائی خواهیم بود.
تشریح آخرین وضعیت پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ ابراهیم امیری از ساخت یک‌هزار و ۱۶۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در جنوب استان سخن گفت و اظهار کرد: در شهرستان جیرفت به‌دلیل محدودیت زمین، پروژه‌های نهضت ملی مسکن به‌صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در شهرستان جیرفت برای تمامی افرادی که در نهضت ملی مسکن واجدالشرایط شناخته شده و وجه واریز کرده‌اند، ساخت آپارتمان آن‌ها شروع شده است.

وی با اشاره به پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن شهر جیرفت و مطالبات مردمی در این زمینه خاطر نشان کرد: در اوایل طرح با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر استفاده از تمامی پتانسیل‌ها برای ساخت مسکن، بخشی از کارها به ارگان و سازمان‌های دیگر به عنوان کارگزار سپرده شد و این پروژه نیز از همان طرح‌ها بود که به ستاد اجرایی فرمان امام سپرده شد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان کرمان افزود: این پروژه در طرح اولیه خود ۹ بلوک و ۲۸۸ واحد است که پیمانکار آن را به کارگزار سپرده بود اما با اخلافات بین پیمانکار و کارگزار متأسفانه به‌کندی پیش رفته و موجبات نارضایتی اداره کل راه‌وشهرسازی جنوب و مردم را فراهم کرده است، با پیگیری اداره‌کل جلسات متعدد اولیه برای تحویل کارگاه را برگزار و پیمانکار جدید این پروژه نیز تعیین شده است.

امیری با اشاره به اقدامات اداره‌کل راه‌وشهرسازی در تغییر و تحولات پیمانکار و کارگزار، خاطر نشان کرد: بعد از تعیین تکلیف مادی پروژه بین پیمانکار و ستاداجرایی فرمان امام، پیمانکار جدید شروع به‌کار خواهد کرد و این نوید را به متقاضیان خواهیم داد که با اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل راه‌وشهرسازی جنوب، اقدامات موثری برای پیشرفت و حل مشکلات این پروژه در حال برنامه‌ریزی و اجرا باشد.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdcgnu9q3ak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما