تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸
۰
plusresetminus
معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان گفت: بانوان کرمانی در عرصه مدیریت چون اداره خانه توانایی بالایی دارند.
بانوان توانایی بی‌نظیری در عرصه مدیریت‌ شهری دارند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌ آرمان»؛  ریحانه‌‌السادات تهامی‌نسب معاون‌شهرسازی‌و‌معماری‌شهردار کرمان که دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی‌معماری و ارشد برنامه‌ریزی شهری است و اکنون نیز دانشجوی دکترای شهرسازی است. جالب است بدانید او از طريق آزمون استخدامی در سال۱۳۹۴ به اداره راه و شهرسازی راه یافته‌است.
 
ریحانه السادات تهامی‌نسب بااشاره‌ به این که‌ در این مسیر فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است، ابراز کرد: مدتی در اداره راه و شهرسازی در این اداره مشغول به‌کار بودم، به دلیل بحث فرزند‌آوری و تحصیل مدتی مرخصی گرفتم و سپس از سال ۱۳۹۶ دوباره جدی در عرصه شهر فعالیت خود را از سرگرفتم.

وی افزود: یک سال و نیم بعد به ریاست دبيرخانه کمیسیون‌های تخصصی استان کرمان در معاونت شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی منصوب شده و در اردیبهشت سال جاری مدیریت نظارت‌ بر ساخت‌و‌ساز  شهرداری کرمان بر‌عهده گرفتم و چهارم مرداد سال جاری حکم معاونت شهرسازی و معماری شهردار برای بنده صادر شد و اکنون نیز در این سمت مشغول به خدمت هستم.
 
این بانوی فعال علاوه‌بر فعالیت در عرصه شهرسازی در خانه نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌گوید:  در ۱۸ سالگی به خانه بخت رفته‌ام و در این سال‌ها هم‌زمان با تحصیل و کار در اداره، مادر خانواده نیز هستم و اکنون دارای سه فرزند بوده و در این سال‌ها بزرگترین مشوق من همسرم بوده که همیشه در تمام عرصه‌ها پشتیبان و کمک‌حال من بوده و هست حتی همسرم بدون اطلاع ، من را در کنکور دکتری ثبت‌نام کردند. که بابت این موضوع همیشه قدردان ایشان هستم.
 
وی با تاکید بر این که موفقیت‌های کنونی خود را مدیون لطف پرودگار و دعای خیر پدر و مادرم هستم، افزود: همسرم نیز در این سال‌ها نقش مهمی داشته و دارد.
 
تهامی‌نسب عنوان کرد: من به حجاب خود و اعتقادات خود افتخار می‌کنم و در هر عرصه که نیاز به حضور و انجام خدمات از طرف من باشد با افتخار با حجاب خود ظاهر می‌شوم و معتقد هستم که زنان نیز توانایی‌های بسیاری در عرصه مدیریت و کار اداری دارند و زنی که می‌تواند مدیریت یک خانه را بر عهده بگیرد و آن را به بهترین شکل ممکن و با نظم مدیریت کند حتما در دیگر زمینه‌ها نیز توانایی دارد.
 
این بانوی موفق که علاوه بر فعالیت در حوزه شهرداری در دانشگاه و عرصه علمی هم خوش درخشیده ابراز کرد: دارای ۶ مقاله علمی چاپ شده در مجلات معتبر داخلی هستم و اکنون علاوه‌بر فعالیت در شهرداری در دانشگاه نیز در کسوت استادی نیز فعالیت دارم.
 
او که خدمت به مردم را وظیفه شرعی خود می‌داند، تشریح می‌کند: اگر من توانایی خدمت  به جامعه و مردم خود را دارم، پس تمام تلاش خود را می‌کنم تا باری را از دوش همشهریان و هموطنان خود بردارم و این محبت الهی را افتخاری برای خود می‌دانم.
 
گفتگو با یک بانوی محجبه و موفق در عرصه شهرداری و زنی که در بالاترین مقام شهرداری ایستاده است قطعا غرور و انگیزه مضاعفی را به زنان محجبه سرزمین خواهد داد و به امید موفقیت تمام بانوان توانا و محجبه ایرانی در تمام عرصه‌ها.
 
 انتهای خبر/ تاج‌الدینی

منبع: بوتیانیوز
https://armanekerman.ir/vdccxmqse2bq148.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما