تاریخ انتشار :شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
۰
plusresetminus
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان:

۹ دی حماسه خودجوش ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت بود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۹ دی، حماسه خودجوش مردم ایران در دفاع از نظام و ولایت بود.
۹ دی حماسه خودجوش ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت بود
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در اجتماع بزرگ ۹ دی شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: از سنت‌های الهی این است که انسان با فتنه‌ها امتحان می‌شود.
 
وی بیان کرد: در انتخابات سال ۸۸ بیشترین مشارکت را مردم داشتند و سران فتنه در این انتخابات کلید واژه تقلب را به کار بردند.
 
شاهمرادی بیان کرد: فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود و فتنه‌گران قبل از اتمام انتخابات مردم را به کف خیابان فراخواندند.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۹ دی حرکتی برخاسته از بصیرت مردمی است و یک انقلاب واقعی رخ داد و یک جمعیتی به خیابان آمد و بساط فتنه را جمع کردند.
 
حجت‌الاسلام شاهمرادی در ادامه با گرامیداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۸۸ و روز ملی بصیرت، تصریح کرد: این روز، حماسه خودجوش مردم با بصیرت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری در مقابل فتنه دشمنان بود.
 
وی خاطر نشان کرد: هر جا اسلام ضربه خورده از بی‌بصیرتی بود و به همین دلیل روز ۹ دی روز بصیرت نام‌گذاری شده است.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: دشمن به مقدسات توهین و آن‌ها را برای فتنه‌انگیزی امیدوار کرد و فضای فتنه در سال ۸۸ غبار آلود شد.
 
وی با بیان اینکه حرکت ۹دی خودجوش و مردمی بود، گفت: ۹دی را نسل سوم انقلاب آفریدند در واقع نوجوان‌های بودند که انقلاب را ندیده بودند.
 
حجت‌الاسلام شاهمرادی خاطرنشان کرد: خیلی از مسئولان در فتنه سال ۸۸ مردود شدند عده‌ای با حرف نزدن و عده‌ای هم به طور نامحسوس فتنه گران همراهی کردند.

منبع: پایگاه خبری رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر
https://armanekerman.ir/vdchq6nzz23nxvd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما