تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
اینجا دلدادگی به «فرزند کرمان» تمامی ندارد؛

دریای مواج ارادت به «حاج‌قاسم»

شور عشقی که هر سال به عشق سردار سلیمانی جوانه‌‌ می‌زند، گویی که سردار خود به استقبال مهمانان آمده است.
دریای مواج ارادت به «حاج‌قاسم»
یه گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمد علی‌پور مسؤل موکب شهرستان شهدای عنبرآباد در خصوص فعالیت‌های این موکب در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدا شهر کرمان گفت: عشق سردار سلیمانی چنان شور و اشتیاقی در جان ما انداخته‌ است که سال به سال  پرشورتر‌ می‌شود و باز این عشق جوانه می‌زند.
 
وی ادامه داد: من به کرمانی بودن خود افتخار می‌کنم چراکه در استانی بزرگ شده ام که انسان‌های نخبه‌ای چون سردار را به جهان عرضه کرده است؛ هر زمانی که صحبت از سردار سلیمانی می‌شود، ما با صلابت کرمانی بودن خود را اعلام می‌کنم، سردار سلیمانی کاری کرد که تمام آزادی‌خواهان جهان به او افتخار می‌کنند و این امر بس مشکل و سنگین است چرا که فقط از عهده شیرمردانی چون سردار سلیمانی بر‌می‌آید.
 
وی در خصوص فعالیت‌های موکب خود ابراز کرد: این موکب به اصطلاح معادل فارسی ایستگاه صلواتی خدماتی چون فرهنگی، تربیتی، پخش میان‌وعده و غذا را بر عهده گرفته است که تمامی مخارج آن از نذورات مردمی است.
 
علی‌پور در ادامه با تاکید بر این‌که راه سردار سلیمانی ادامه دارد و خاموش نخواهد شد، ادامه داد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) «بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»؛ ما همان نسل سردار سلیمانی هستیم که تا آخرین قطره خون پای او خواهیم ایستاد و سنگر مقاومت و جهاد را ترک نخواهیم کرد، چراکه امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای حملات وحشیانه و خبیثانه‌ای را علیه ملت ایران به راه انداخته‌است که باید تلاش کنیم در این مسیر ثابت قدم بمانم تا ایرانی آیاد و آگاه را تحویل نسل فردا بدهیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن بدانند که نسل سلیمانی بسیار محکم و استوار این راه را ادامه می‌دهد البته که جهان تبیین در این مسئله نقش پررنگی ایفا می‌کند اما فضای حقیقی و مراسم‌هایی مثل امروز را نباید نادیده گرفت. چراکه تأثیرات شگفتی در زندگی نسب آینده و جوان خواهد‌داشت.


منبع: پایگاه خبری بوتیانیوز
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcjooevvuqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما