تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۵
۰
plusresetminus
نمایشگاه سیره سردار سلیمانی به همت شهرداری و شورای شهر کوهبنان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.
نمایشگاه سیره سردار سلیمانی در کوهبنان افتتاح شد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان گفت: نور وجود فاطمه‌ زهرا (س) قبل از آفرینش زمین و آسمان بوده شخصیتی که چند بهار کوتاه در این دنیا زندگی کرد.

وی ابراز کرد: بی‌بی دو عالم در عمر کوتاه خود بهترین الگو برای همگان شدند سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت‌ زهرا (س) است که محبوب قلوب همگان شد.

امام‌جمعه کوهبنان افزود: چهار سال از شهادت سردار دل‌ها گذشته اما هر روز بر معرفت و شناخت مردم نسبت به سردار افزون‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان خواستند قبر امام حسین (ع) را تخریب کنند اما نتوانستند نور حق و حقیقت را خاموش کنند دشمنان بدانند سردار در قلب‌ها نفوذ کرده و با حرکت‌های تروریستی خللی در ادب و احترام مردم به این سردار بزرگ کم نخواهد شد.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: شهید سلیمانی همواره بر دفاع از ولایت و رهبری‌، دفاع از حرم اهلبیت و خدمت‌رسانی بی‌منت و همراه با اخلاص به مردم تاکید داشت.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم رفتار و عمل ما همانند سردار دل‌ها باشد اخلاق و خدمت‌رسانی بی‌منت را سرلوحه امورات خود قرار بدهیم.

فرماندار کوهبنان گفت: سیره شهدا در طول تاریخ باقی خواهند ماند تا اخلاق، معنویت‌، ایثار و بصیرت شهیدان به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها مالک اشتر مقام معظم رهبری بود که بیش از ۴۰ سال از عمر شریف خود را در جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف گذراند.

مجید توکلی افزود: جا دارد ۵۲ تصویر از شهید‌سلیمانی در مدارس شهرستان به نمایش گذاشته شود تا دانش‌آموزان بیشتر و بهتر با فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب سردار دل‌ها آشنا شوند.

در ادامه شهردار کوهبنان گفت: ۵۲ تابلوی از زندگی سردار سلیمانی تا پایان هفته مقاومت در معرض دید علاقمندان قرار دارد شهروندان کوهبنانی می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت چهار تا هفت بازدید کنند.

یزدانپناه افزود: کوهبنان نیاز به کار فرهنگی دارد لذا همگان باید در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از فرهنگ علوی، مهدوی و فاطمی و منویات امامین انقلاب است گام بردارند.

وی ادامه داد: شهدا از غیبت کردن و تخریب دیگران پرهیز می‌کردند و همواره با فکر کردن مطلبی می‌گفتند و مشاوره می‌دادند.

انتهای خبر/س https://armanekerman.ir/vdchw6nzq23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما