تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
در وصیت شهید «مجید اسدی‌کرم» آمده است: تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین نفس در مقابل متجاوزان مقاومت خواهیم کرد.
تا آخرین قطره خون در مقابل متجاوزان می‌ایستیم
به گزارش گروه فرهنگی راه آرمان، شهید «مجید اسدی کرم» دوم مهر ۱۳۴۳، در روستای كُرُم از توابع شهرستان شهربابک به دنيا آمد.

وی تا پايان دوره راهنمایی درس خواند و به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام در دهم ارديبهشت ۱۳۶۱، در فرسيه خرمشهر بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. 

فرازی از وصیت نامه شهید «مجید اسدی‌کرم» را مرور می کنیم:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
آری کسانی‌که در راه خدا شهید می‌شوند زندگانی ابدی دارند و در بهترین جا و مکان قرار گرفته‌اند و ما هستیم زنده دنیایی که از مرگ خود هیچ اطلایی نداریم و نمی‌دانیم در چه راهی می‌میریم.

 
نمی دانیم با تصادف ماشین از بین می‌رویم یا در خانه از پای در می‌آییم و این رزمندگان اسلام که در جبهه‌های حق علیه باطل با کفار می‌جنگند، می‌کشند و هم خود کشته می‌شوند آنها که رفته‌اند کاری حسینی کرده‌اند و آنها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند. 
 
ای ملت مسلمان از شما می‌خواهم کاری که زینب و حسین کرده‌اند شما هم انجام دهید و ما مانند آن مردمی نیستیم که حسین را با ۷۲ تن تنها گذاشتند و رفتند ما کسانی از خود گذشته و ایثارگر هستیم و از مرگ خود هیچ هراسی نداریم و تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین نفس در مقابل متجاوزان مقاومت خواهیم کرد.
 
اسلام را پیروز خواهیم کرد و ملت مسلمان را آزاد خواهیم ساخت و این نیروهای صدام با این‌همه سلاح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ای ملت، بیدار و هوشیار باشید و فریب چنین خیانت‌کارانی را نخورید که در آتش جهنم مانند آن صدامی‌ها خواهید سوخت.
 
از دوستان و همسایگان می‌خواهم که مرا ببخشند چون شاید کارهایی کرده باشم که باعث ناراحتی شما شده باشد و از پدر بزرگوار و مادر گرامیم و از خواهران و برادرانم می‌خواهم که مرا ببخشند چون ممکن است باعث ناراحتی آنها شده باشم.

از شما می‌خواهم ضد انقلابیون را از مزار من دور کنید.

منبع: نوید شاهد کرمان
انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcd5j0foyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین