تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
۰
plusresetminus
رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در مدت ۹ ماهه سال جاری از تعطیلی ۵۹ واحد تولیدی جلوگیری شده است.
جلوگیری از تعطیلی ۵۹ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی در کرمان
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید داخلی و اجرای برنامه‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید در استان کرمان مقامات ارشد قضایی استان کرمان با حضوردر کارخانه صنایع مس شهید باهنر از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در مدت ۹ ماهه  سال جاری از تعطیلی ۵۹ واحد تولیدی جلوگیری شده است که موجب حفظ اشتغال ۷ هزار و ۲۳۰نفر از کارگران، تکنسین‌ها و مهندسان این واحدها شده است.

 حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: در مدت ۹ ماهه ابتدای سال تعداد ۳۶ جلسه برگزار شده است، ۱۷۹ مورد بازدید از واحدهای تولیدی انجام گرفته است و همچنین با اقدامات حمایتی عدلیه، زمینه اشتغال جدید یک هزار و ۴۱۳  نفر فراهم شده است.

 وی با بیان این مطلب که در واحدهای تولیدی توجه به نیروی انسانی متخصص و کارخانجات به روز اهمیت دارد، عنوان کرد: خوشبختانه علیرغم تحریم‌های ظالمانه، کارخانجات در استان کرمان با استفاده از نبوغ و استعداد مهندسان کرمانی و ایرانی موفق به تولید صنایع با ارزش و استراتژیک شده‌اند.

 نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به ضعف در شبکه اطلاع‌رسانی، بر آگاهسازی عموم مردم از پیشرفت‌ها در بخش صنایع، معادن و کارخانجات تولیدی اشاره کرد و افزود: بایستی مسؤولان کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی زمینه حضور دانشجویان و دانش‌آموزان به کارخانجات برای بازدیدهای علمی را فراهم کنند تا انگیزه دانشجویان افزایش پیدا کند و در نهایت امیدآفرینی در جامعه شکل بگیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdcdzj0fzyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما