تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۳
۰
plusresetminus
استاندار کرمان گفت: واردات ذغالسنگ به استان با ظرفیت معدنی کرمان توجیه ندارد، سرمایه‌گذاری در این حوزه هم اشتغالزایی دارد و هم تأمین‌کنده امنیت است.
واردات زغالسنگ در کرمان توجیه ندارد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار چهارشنبه شب ۲۰ دی ماه در نشست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارت گسترده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: در استان کرمان مجموعه‌های اقتصادی زیادی داریم که سهامدار شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار هستند، در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمان پیشنهادات خوبی در مورد ذغالسنگ مصوب شد و بخشی از کار پیشرفت خوبی داشت.

وی گفت: پیشنهاد ما این بود که مجموعه ذغالسنگ از زیرمجموعه صندوق فولاد بیرون آید، امروز فولاد میدکو کرمان از خارج، ذغالسنگ وارد می‌کند در حالی که کرمان تعداد زیادی معادن ذغالسنگ دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: راه توسعه معادن ذغالسنگ کرمان سرمایه‌گذاری است و این کار در توان صندوق فولاد نیست، ذغالسنگ کرمان را نجات دهید و همه چیز در این مورد شفاف است.

فداکار گفت: زمانی که استان، معادن ذغالسنگ فراوان دارد، واردات زغال‌سنگ توجیه ندارد، سرمایه‌گذاری در حوزه ذغالسنگ کرمان هم اشتغالزایی دارد و هم در تامین امنیت و آرامش منطقه موثر است.

وی تاکید کرد: ظرفیت معادن ذغالسنگ کرمان باید به کار گرفته شود.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcj8oevxuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما