تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
۰
plusresetminus
معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در بیمارستان شهید باهنر از مجروحان انفجار تروریستی کرمان عیادت و با آنها دیدار و گفتگو کرد.
عیادت معاون رئیس جمهور از مجروحان انفجار تروریستی کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید باهنر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان عیادت و با آنها دیدار و گفتگو کرد، در این بازدید محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور را همراهی می‌کرد.
سید محمد حسینی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تشکر از تلاش پزشکان، مدیران، پرستاران و کادر درمان استان کرمان، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده تعداد مجروحان این انفجار تروریستی کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه براساس آمار اعلام شده در حال حاضر ۴۱ مجروح این انفجار تروریستی در بیمارستان‌ها بستری هستند، گفت: سه نفر از مجروحان این انفجار نیز در تهران بستری هستند که روند درمان خود را طی می‌کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز بازدیدی را از بخش‌های مختلف داشتیم و روند درمان این مجروحان بررسی شد، افزود: تلاش خوبی برای درمان مجروحان این انفجار انجام شده و روند درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که مجروحان این انفجار تروریستی هر چه سریع‌تر بهبودی خود را کسب کنند، ادامه داد: از روز اول رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر درمان مجروحان این انفجار بودند و در استان کرمان حضور پیدا کردند؛ خوشبختانه مسئولان استان هم پای‌کار هستند.




منبع: تسنیم کرمان
انتهای خبر/پسند https://armanekerman.ir/vdcjtoevtuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین