تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
۰
plusresetminus
با رای اعضای شورای شهر کرمان؛

محسن تویسرکانی شهردار کرمان شد

محسن تویسرکانی با ۱۰ نفر رای موافق و یک نفر رای مخالف از اعضای شورای شهر به عنوان شهردار بر مسند شهرداری کرمان نشست.
محسن تویسرکانی شهردار کرمان شد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» صبح امروز جلسه اضطراری شورای شهر کرمان با موضوع انتخاب شهردار کرمان برگزار شد.
در این جلسه محسن تویسرکانی سرپرست شهرداری کرمان به عنوان تنها کاندیدای شهردار کرمان بیان کرد: در موفقیت توفیقی نخواهم داشت مگر این‌که اهتمام همکاری و ایجاد ارتباط با دستگاه‌های مؤثر و حاکمیتی استان در جهت شهرداری باشد.

وی ادامه داد: قطعا ادامه مسیر را با سرعت و کیفیت بیشتری باید طی کنیم تا شهر کرمان از وضعیت خوبی برخوردار شود و از آن‌جا که پایان سال است فرصتی طلایی برای شهرداری و شورای شهر وجود دارد از این رو باید راهبردهایی داشته باشیم تا در ادامه مسیر با چالش روبرو نشویم.

سرپرست شهرداری کرمان عنوان کرد: یکی از راهبردهایی که به جد دنبال می‌کنیم اقدامات فوریتی پایان سال است که همراه با بهار قرآن است  بنابراین باید افاقاتی رقم بزنیم تا لذت زحمات همکاران به کام مردم بنشیند.
تویسرکانی با بیان این‌که با اهتمام همکاران می‌توان نوروز متفاوتی رقم زد، بیان کرد: بحث لوایح عوارضی و بودجه سال ۱۴۰۳ مهم‌ترین موضوعی است که به عنوان چراغ راه آینده باید فوری رقم بخورد.

وی ادامه داد: خواسته مردم موضوع دیگری است که باید به آن اهتمام داشت و البته من با رصد سامانه‌های مختلف و با توجه به وسعت معابر و وضعیت نامطلوب با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم که نیاز به همکاری مضاعف و شبانه‌روزی داریم.

سرپرست شهرداری کرمان به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی خود اشاره کرد و گفت: اصلاح فرآیندهای ارباب‌رجوع و ایجاد رغبت، استفاده از روش‌های نوین در مراجعه ارباب‌رجوع، استفاده از ظرفیت‌های شهر کرمان با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین برنامه‌هایی اجرایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

تویسرکانی عنوان کرد: در جنگ اقتصادی هستیم و قطعاً با روال مرسوم به هدف نخواهیم رسید بلکه همکاری و تعامل با دستگاه‌های خدمت‌رسان، استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی در جهت ارتقاء سطح کیفی ، همکاری شورای شهر و قوه عاقله پارلمان محلی شهر در این مسیر نیاز است.
وی در پایان گفت: مشورت و هم‌افزایی در جهت ارتقاء آبادانی شهر مؤثر خواهد بود، ضمن این‌که نگاه من در این رابطه به بدنه میانی و پائین‌دستی شهرداری کرمان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «راه آرمان» پس از رای‌گیری از مجموع ۱۱ فرد حاضر اعضای شورا در صحن شورای شهر، محسن تویسرکانی با ۱۰ نفر رای موافق و یک نفر رای مخالف به عنولن شهردار بر مسند شهرداری کرمان نشست.
شایان ذکر است که سید محمدصادق تقوی منشی شورای شهر کرمان رای مخالف به محسن توسرکانی داد.
انتهای خبر/ پسند
  https://armanekerman.ir/vdcgw79qyak9wn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین