تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
۰
plusresetminus
سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کهنوج خبر داد:

دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز در کهنوج

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج از دستگیری متخلفین شکار و صید غیرمجاز قبل از هرگونه‌ آسیب به طبیعت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز در کهنوج
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛
هادی جلالی گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج صبح روز ۲۸ دی‌ماه در پی گشت کنترل‌ جهت جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در دشت چاه نارنج فاریاب از زیستگاه‌های جبیر به یک خودرو جیپ صحرا مشکوک، برخورد کردند کهبلافاصله ضمن هماهنگی با مراجع قضایی دستور توقف خودرو را گرفته و از خودرو مذکور یک قبضه سلاح  پی‌سی‌پی، تعداد ۲۰ عدد فشنگ ساچمه‌زنی کشف و ضبط  شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج ابراز کرد: مامورین یگان حفاظت عصر همان روز نیز به یک موتورسیکلت که در حال تعقیب گونه جبیر برخورد کرده و وی را قبل از هر گونه آسیب به حیات وحش دستگیر کردند که از فرد خاطی یک قبضه سلاح گلوله‌زنی برنو متعلق به غیر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده متخلفین برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد، خاطرنشان کرد: شروع به شکار حیات وحش و تعقیب حیوانات وحشی حتی قبل از شکار آن‌ها جرم است و طبق ماده ۱۵ قانون شکار و صید متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciuvazpt1apq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین