تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۹
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت قطعه‌سازی بم گفت: افتخار ما ساخت اولین پمپ انژکتور است و درحال‌حاضر نیز تولید انواع محصولات ضدسایش را داریم که مورد استقبال صنایع‌ بزرگ استان قرار گرفته است.
 اولین سازنده دستگاه پمپ‌انژکتور در ایران هستیم
غلام‌حسین محمودآبادی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» از ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای صنعتی استان خبر داد و گفت: شرکت قطعه‌سازی صنعت بم، طراحی ساخت و تولید قطعات، ماشین‌آلات و دستگاه‌های سرامیکی ضدسایش و خوردگی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این واحد صنعتی از سال ۱۳۷۶ با هدف جلوگیری از عارضه خوردگی و سایش آغاز به‌کار کرد، زیرا این معضل تمامی خطوط تولیدی اعم از کارخانجات، معادن، دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی که به هر شکل، فرآیند انتقال موادی در آن رخ می‌دهد را درگیر کرده بود.

مدیرعامل شرکت قطعه‌سازی بم گفت: ما در این شرکت طراحی، ساخت و تولید مجموعه لیفتینگ ریک سرامیکی مجهز به سنسورآلتراسونیک دارای plc جهت جلوگیری نیروهای وارده به ریک و انجام تغییر سطح و لول ریک‌، برای جداکردن مواد سنگین جرم‌دار از آب و انتقال مواد سنگین در کف تیکنر (مخازن بزرگ جهت ته‌نشین کردن مواد و جداشدن از آب ) و خروج مواد سنگین جدا شده از آب در خروجی کف تیکنر را برای اولین‌بار در کشور انجام دادیم.

محمودآباد اذعان کرد: در سال‌های اخیر صنعت رشد بسیار خوبی داشته است که به‌همین دلیلی لزوم تولید قطعات‌صنعتی ضدسایش در صنایع افزایش داشته است، استفاده از ماشین‌آلات مختلف سبب شده که این قطعات نیز به منظور سرعت و کیفیت انجام پروژه‌های مختلف امری ضروری به‌نظر برسد، به‌همین علت ما انواع قالب و تجهیزات صنعتی ضدسایش را ساخته و تولید کرده‌ایم.

وی به طراحی‌، ساخت و تولید انواع قطعات، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات ضدسایش سرامیکی
بخشی از پروژه‌های انجام شده در این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: ما اولین سازنده دستگاه پمپ انژکتور مشابه هاردریج ۱۱۰۰ هستیم که با این تولید رتبه برتر جوایز سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران را به خود اختصاص دادیم.

مدیرعامل شرکت قطعه‌سازی بم این واحد صنعتی را سازنده دستگاه‌های حفاری پشت تراکتوری نیز عنوان کرد و گفت: مته‌های حفاری و چاله‌کن پشت تراکتور از جمله ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف مورداستفاده حفاری و اکتشافی قرار می‌گیرند که ما تولید آن‌ها را در استان برعهده داریم.

محمودآبادی به سفارشات برخی صنایع استان در جهت ساخت قطعه اشاره کرد و گفت: به سفارش مجتمع مس سرچشمه نیز طراحی و ساخت لینت ثابت در گره‌های لغزشی برروی دستگاه تراش جهت ماشین‌کاری فن لوله بلند ذوب را انجام داده‌ایم.

وی مشتری اصلی این واحد صنعتی را مس سرچشمه نامید و گفت: تعمیر و ماشین‌کاری «شافت پینیون کنورتور» ذوب‌ مس‌سرچشمه، راه‌اندازی گیربکس بلدوزر چرخ‌دهنده‌هایی که مدول و دیامترال (غیراستاندارد) نبودند، عیب‌یابی شاول موتورهای کرود و سوئینگ P&H آمریکا پس از ۶ ماه توقف شاول تعمیرگاه معدن مس‌سرچشمه از دیگر خدمات این واحد صنعتی به شمار می‌آید.

مدیرعامل قطعه‌سازی بم اذعان کرد: همیشه در شرایط حساس به موقع گره از کار واحدهای صنعتی استان باز کرده‌ایم، گفت: ماشین‌کاری فول چرخ اسکریپر و دنده‌زنی روی کار بدون جداسازی فول تعمیرگاه معدن مس سرچشمه و  سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های برتر از جمله فعالیت‌هایی است که تاکنون انجام داده‌ایم.

محمودآبادی به توانایی ریسک‌پذیری برای تولید انواع قطعات پیچیده را از افتخارات این شرکت  عنوان کرد و افزود: استفاده از قطعات‌صنعتی در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها رشد بسیار بالایی داشته است به‌همین علت در جهت کاهش هزینه‌های تولید وجود قطعات صنعتی ضدسایش یکی از بخش‌های مهم در صنعت تبدیل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وجود شرایط حساس کشور ایران و مقابله دشمنان برای عدم دستیابی ما به رشد اقتصادی سبب شده است که واحدهای صنعتی و معدنی کشور به صنایع پایین‌دستی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از قطعات داخلی استقبال کنند و همین امر سبب شده است که متخصصین از روش‌های مختلف به تولید و ساخت قطعات‌صنعتی ضدسایش اقدام کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcaean6u49nei1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین