تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷
۰
plusresetminus
رئیس آموزش و پرورش کهنوج در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان سوم دبستان گفت: جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است.
جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، جشن عبادت ۷۰۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم دبستان  شهرستان کهنوج امروز صبح با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان این اداره در مصلی شهرستان کهنوج برگزار شد.

وی ضمن این‌که جشن تکلیف را خاطره‌ای شیرین و معنوی‌ دانست،افزود: دانش‌آموزان دختر باید با الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی خود راه و سیره ایشان را در پیش گیرند تا بتوانند در دنیا و آخرت به کمال معنوی شایسته دست پیدا کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهنوج در این مراسم لازمه نزدیکی و پیوند با خداوند را پیروی از دستورات و احکام الهی عنوان کرد و گفت: جشن تکلیف فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با وظایف دینی و اخلاقی است.

عنایت‌الله‌‌امیری با بیان اینکه نماز صحبت کردن بنده با خداست، اظهار کرد: دانش‌آموزان با رسیدن به سن تکلیف در نماز، دوستی با پروردگار را تجربه می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش در پایان از زحمات مدیر و معاونین، آموزگاران که در برپایی این جشن تکلیف زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است؛ اجرای سرود‌های متناسب، قرائت دکلمه، نمایش، سرودهای همگانی و آشنایی با مسائل و احکام از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcfecdymw6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما