تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
۰
plusresetminus
استاندار کرمان گفت: به غیر از کرمان و سیرجان که متقاضیانی زیادی برای مسکن دارند و باید آپارتمان‌سازی صورت گیرد.
اجرای طرح‌های مسکن در کرمان و سیرجان متفاوت است
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبر تحلیلی راه آرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز  در جمع مردم کهنوج در محل مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد:  بیشترین هزینه زندگی ما مربوط به مسکن است و قانون جهش تولید مسکن هم دولت را مکلف به ساخت مسکن کرده است.

وی بیان کرد:  سیاست دولت این بود که سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود اما  در ابتدای کار دولت با توجه به اینکه زمین در داخل شهرها نبود باید زمین‌هایی شناسایی می‌شد که شرایط لازم را داشته باشد و در سازوکار قانونی به شهرها الحاق شود.

فداکار ادامه داد: در یک سال و نیم ابتدای دولت زمین در اکثر شهرها گرفته شده و مشاور در حال کار است و یا زمین در حال آماده‌سازی است و آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار کرمان ابراز داشت:  به غیر از کرمان و سیرجان که متقاضیانی زیادی برای مسکن دارند و باید آپارتمان‌سازی شود در بقیه شهرها زمین به صورت تک واحدی و ویلایی واگذار می‌شود و مردم می‌توانند به صورت شخصی اقدام به ساخت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کهنوج، نودژ و منوجان بیش از یک هزار و ۶۰۰ قطعه زمین واگذار می‌شود که بیشتر این زمین‌ها مربوط به طرح جوانی جمعیت است.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdcevv8zzjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما