تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خبر داد:

تأمین گوشت قرمز، مرغ و میوه ماه رمضان و شب عید در کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد: اقدامات لازم برای تأمین گوشت قرمز، سفید و میوه برای پایان سال انجام شده است.
تأمین گوشت قرمز، مرغ و میوه ماه رمضان و شب عید در کرمان
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» امیر حسن‌زاده صبح امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه جاری در ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: وضعیت تأمین مرغ در استان کرمان به وضعیت پایدار رسیده است و مرغ مازاد هم باید خریداری و ذخیره‌سازی شود.

وی ادامه داد: در بحث مراکز عمده توزیع مرغ هم مشکلی داشتیم که برطرف شد و برای تأمین گوشت قرمز هم از سه مسیر شامل واردات گوشت منجمد، بهره‌گیری از سهمیه گوشت وزارت جهاد کشاورزی و استفاده از توان دامداران داخلی پیش می‌رویم.

حسن‌زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین میوه شب عید استان کرمان بیان داشت: خریدهای خوبی انجام شده است و ایجاد غرفه‌های توزیع میوه شب عید را شهرداری پیگیری می‌کند.

محموله گوشت گرم امروز به کرمان می‌آید

اما رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان هم در سخنانی اظهار کرد: روند تولید گوشت مرغ در استان کرمان خوب است و برای ذخیره‌سازی توسط بخش خصوصی هم تلاش می‌کنیم تا در مواقع اضطراری ذخیره لازم را داشته باشیم.

علی باقری عنوان کرد: پیگیر مسائل و مشکلات مرغداری‌های کرمان هستیم تا با همکاری دادگستری کل استان بتوانیم موانع پیش‌رو را از میان برداریم.

وی با اشاره به روند افزایشی قیمت گوشت در کشور ادامه داد: یک محموله گوشت وارد استان شده و توزیع هم انجام شده است و یک محموله دیگر گوشت گرم هم امروز وارد استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان همچنین این هشدار را به دامداران داخلی استان داد که با توجه به اینکه در ۱۵ روز آینده با توجه تمهیدات انجام شده امکان کاهش قیمت گوشت وجود دارد و در صورتی که دامداران دام خود را وارد بازار نکنند با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdcjyoevtuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما