تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: پلیس نماد اقتدار نظام است، برای حفظ این اقتدار طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود و هیچ مماشاتی نداریم.
برای حفظ اقتدار نظام هیچ مماشاتی نداریم
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ مرتضی امیرسبتکی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه در محل دفتر فرماندهی انتظامی رفسنجان برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه را وظیفه اصلی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: با تعامل دوسویه اصحاب رسانه و پلیس احساس امنیت در جامعه افزایش می‌یابد.
 
وی افزود: در این راستا مسئولیت اجتماعی اصحاب رسانه در شهرستان رفسنجان به خوبی انجام شده است.
 
امیرسبتکی گفت: پلیس در رویدادها سعی کرده روایت اول را داشته باشد و این مهم سرلوحه کار قرار گرفته است تا مانع سوء‌ استفاده معاندان شود.
 
وی افزود: هرجا تعلل کردیم رسانه‌های معاند استفاده کردند و هرجا به موقع عمل کردیم نتیجه مطلوب حاصل شده است.
 
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و پلیس هستند و ما همچنان دست یاری به سوی آنان دراز می‌کنیم و تا شاهد تداوم تعامل سازنده با رسانه‌ها باشیم.
 
وی تصریح کرد: مردم به رسانه‌ها اعتماد دارند، خوب است رسانه هم به پلیس اعتماد کند و صدای مردم را به گوش ما برساند.
 
امیرسبتکی گفت: پلیس نماد اقتدار نظام است، برای حفظ این اقتدار طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود و هیچ مماشاتی نداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: هرچه قانون و مقررات بگوید همان رعایت می‌شود، رسانه‌ها چشم‌های بیدار پلیس هستند و ما را در این مهم یاری کنند.
 
روح‌الله بادپروا مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های رفسنجان و انار نیز در این دیدار از عضویت ۱۱۰ نفر بصورت افتخاری و رسمی در خانه مطبوعات و فعالیت بیش از ۲۰ رسانه در این دو شهرستان خبر داد و بر تدام تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی تاکید کرد.
 
منبع: پایگاه خبری خانه خشتی

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcfycdycw6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما